Gå til innhold

Xbox One kjøp?

Karakter

Anbefalte innlegg

Har PS4 per i dag og vil antaglig kun bruke X one til eksklusive spill.

Ser de har Sunset Overdrive bundle til 3295 på spaceworld og expert, noe som bør være en god pris?

Spørsmålet er jo selvsagt om det er noe vits å kjøpe.

De fleste multiplattform spill vil jeg kjøpe på ps4.

Per i dag er det egentlig kun Halo MCC og Titanfall som frister litt, men jeg er egentlig ikke noe superfan av FPS.

Har ikke spilt Halo noe særlig tidligere.

Hvor mye koster "xbox live" på Xbox?

På PS4 har jeg amerikansk konto og kjøper alt der via giftcards på amazon.com. Kan jeg gjøre det samme på xbox?

Er det noen flere her med ps4 og xbox one som kan svare litt på hva de setter pris på når det gjelder xbox?

Prøver nemlig å overbevise meg selv.

Er det noen must have exclusives som kommer i fremtiden som rettferdiggjør dette kjøpet?

takk =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Xbox live varierer i pris. Kjøper som regel 13 månederskode via web til cirka 300 kroner per år (sikkert litt dyrere nå grunnet den norske kronen snuser på havets bunn).

Halo er fett, slik er det bare. Men du sier du ikke er så hypp på fps, så kan jo være at du har svaret ditt der da.

Jeg digger Sunset overdrive og Forza Horizon 2. Utrolig bra spill, og Horizon 2 imponerer stort med tanke på at Forza 5 dessverre ble litt rusha og dermed ikke helt levde opp til navnet.
Sunset overdrive er morsomt, fucka story og du merker raskt at det er de samme som laget Ratchet and clank spillene som har stått for Sunset Overdrive (jeg elsker ratchet and clankspillene).

Lenke til kommentar

Enig med Eddie angående Sunset Overdrive og Forza Horizon 2. To av de mest underholdningsrike spillene jeg har spilt de siste årene. Jeg eier begge konsollene, men ingenting er i nærheten av å være like morro på PS4 som de to nevnte spillene er så langt.

Halo: MCC bare for singelplayer-delen alene er verdt pengene. Bedre story enn Destiny, COD eller noen annen FPS akkurat nå.

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemelding!

Synes faktisk destiny singelplayer var ganske morsomt jeg. Er litt gira på Titanfall også da jeg liker slike "online campaign".

Tror det blir en xbox på meg, kanskje jeg drøyern til fredag for å se om det dukker opp andre tilbud.

Er coolshop en butikk å stole på? Aldri hørt om.

Er gira på sunset overdrive så jeg tror uansett jeg kommer til å kaste meg på den bundlen. Bare synd konsollen er hvit.

Har vel likt omtrent alt insomniac har produsert tidligere.

Er Forza 2 arcade? jeg er ikke noe glad i simulatorer.

Spilte forøvrig The Crew nå og synes det var helt okai.

Lenke til kommentar

Forza Horizon er litt i mellom arcade og sim. Ikke så arcade som Burnout eller Mario Kart, men heller ikke like sim som Forza Motorsport eller Gran Turismo.. Det er et utrolig artig spill. :)

Ellers så kan jeg anbefale Killer Instinct. Det hadde litt lite innhold da det kom ut, men det begynner å komme seg nå som Season 2 har blitt lansert. Ultra Edition av Season 1 er for øvrig på tilbud denne uken.

Jeg har også lyst til å prøve Dead Rising 3, Sunset Overdrive, D4 og Master Chief Collection, men jeg har ikke hatt tid til å gjøre det ennå.

Av fremtidige spill er jeg spent på:
Ori & The Blind Forest
State of Decay: Year One Edition
Quantum Break
Halo 5
Crackdown 3
Scalebound

Lenke til kommentar

Om du liker Insomniac sine spill så vil du digge Sunset overdrive. Kan jeg faktisk garantere deg. Meningsløs historie, merksnodige våpen og en del syke folk du blir kjent med i løpet av historien.

Forza Horizon 2 er åpenverden arcade med et lite innslag av sim (du kan oppgradere biler på samme måte som i gran turismo og tune dem, men ikke en nødvendighet).

Men om du liker Destiny sin story, så mener iallfall jeg at du også burde like Halo sin story, da Destiny virker som Halo med et par rpg elementer lagt til (bare Destiny har dårligere gameplay).

Lenke til kommentar

Det ble en dårlig start det her.

Har nå "redeemet" spillet på xbox sin hjemmeside men hvorfor lastes det ikke ned på maskinen? (fikk med spill kode med bundel)

Jeg fikk at koden var successfull når jeg tastet den inn første gang.

Både maskin og data bruker samme konto.

Det skjer overhodet ingenting. Jeg prøver koden både på maskinen og på hjemmesiden igjen og det står at den er brukt opp.

Jeg har fylt opp kontoen min med 80 dollar via prepaid cards (bruker usa konto)

jeg kan handle spill med disse via webgrensesnittet til xbox ikke sant?

Jeg skal handle black friday spill i morgen og har ikke tilgang til consollen.

Lenke til kommentar

Det ble en dårlig start det her.

Har nå "redeemet" spillet på xbox sin hjemmeside men hvorfor lastes det ikke ned på maskinen? (fikk med spill kode med bundel)

Jeg fikk at koden var successfull når jeg tastet den inn første gang.

Både maskin og data bruker samme konto.

Det skjer overhodet ingenting. Jeg prøver koden både på maskinen og på hjemmesiden igjen og det står at den er brukt opp.

Jeg har fylt opp kontoen min med 80 dollar via prepaid cards (bruker usa konto)

jeg kan handle spill med disse via webgrensesnittet til xbox ikke sant?

Jeg skal handle black friday spill i morgen og har ikke tilgang til consollen.

Jeg kan ihvertfall handle fra butikken på konsollen etter å ha fylt opp kontoen med amerikansk valuta.

Lenke til kommentar

Takk for svar. Feilen var rett og slett at jeg hadde skrapt frem feil kode.

Jeg skrapte midt på "skrapeloddet" og fikk frem en kode på 25 tall som jeg kastet inn. Dette var til noe ekstramateriell. Etter å ha googlet litt fant jeg ut at flere hadde gjort samme feilen og ikke skrapt "alt".

Når jeg skrapte alt kom det frem en ny kode, og det var dette som skulle funke for å få tak i spillet =)

Mye gode tilbud i dag.

titanfall til 70kr ($10)

Forza 2 til 270kr (fri frakt) cdon.com

Halo MCC til 270kr (fri frakt) cdon.com

Ryse 200kr ($25)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...