Battone Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Leverer virkelig catch dette.. 8Gbit... Dette er ikke verst må jeg si.. http://www.catchspeed.no/produkter/internet_access_fiber.asp Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Leverer virkelig catch dette.. 8Gbit... Dette er ikke verst må jeg si.. Heh. Ikke bare brukere på forumet her som glemmer å slippe Shift når de trykker på B'en nei Men nå som det er sagt hadde jeg ikke hatt noe i mot den linjen akkurat Og det var vel litt drøyt å starte en topic bare på grunnlag av en ussel liten skrivefeil hos Catch? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Åh, skrivefeil, var det det... Det skjønte jeg ikke.. Men uansett, hva er prisen og kriteriene for å få den linja... Kan man som privatperson med masse penger kjøpe den eller, eller er det kun for bedrifter og offentlige... Lenke til kommentar
Endre Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Er nok ikke noen skrivefeil nei. NGT har også 8Gbit. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Er nok ikke noen skrivefeil nei. NGT har også 8Gbit. Det er jo ikke 8 Gbit (1 Gbyte) det er snakk om, det er 1 Gbit... Lenke til kommentar
Endre Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Det er jo ikke 8 Gbit (1 Gbyte) det er snakk om, det er 1 Gbit... Leste litt feil. Går fort i surr med Mb, MB, Gb osv. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hvordan kan man anskaffe seg en sånn linje? Hva om jeg var millioner, hvor mye hadde det kostet å grave opp 2Km og legge ned fiber? Lenke til kommentar
Calm Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hvordan kan man anskaffe seg en sånn linje? Hva om jeg var millioner, hvor mye hadde det kostet å grave opp 2Km og legge ned fiber? Mere enn en million vil jeg tro Hvor mange mill. sitter du på? *grin* Lenke til kommentar
svas Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Rykter som gikk da Bredbåndsfabrikken holdt på var at det kostet 1000.-/meteren å legge fiber. Alt inkludert. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 De skriver at de kan tilby hastigheter på 1000MB\s for de som har Gigabit Ethernet... Et Gigabit Ethernet kort kan jo klare maks 125MB\s (noe som forøvrig er mye over maks harddiskhastighet) Kom dere frem til den konklusjonen at Catch mener 1000Mb? Hvorfor ikke bare skrive 1000Mbit da? Uansett så har de gått på en blunder (er litt treig jeg schu) Lenke til kommentar
chma Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Rykter som gikk da Bredbåndsfabrikken holdt på var at det kostet 1000.-/meteren å legge fiber. Alt inkludert. ikke værre nei..... million for kilometern...ikke rart det ikke fikk spesielt bra med Bredbåndsfabrikken... :nice: Lenke til kommentar
McMort Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hva om jeg var millioner, hvor mye hadde det kostet å grave opp 2Km og legge ned fiber? Da ville du vært veldig mange i alle fall... Prisen hadde sikkert vært den samme som når du er en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå