Gå til innhold

BIN fil

vihovde

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva har bin filer med warez å gjøre?

jeg har flere *.bin filer laget med alcohol 120% på maskinen min som er backuper til divers tin og tang.

Du kan gjøre som de over skrev, lage en/flere virtuelle cd-rom-er med deamontools, Du kan brenne den med nero alcohol, eller du kan zippe dem ut med win-iso. Valget er ditt men jeg fåretrekker å mounte imaget i deamon tools.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Bruk Nero, 120% Alcohol (best). Eller daemon tools som er et virtuell cd rom program og da trenger du ikke brenne filen.

MEGET BRA program dette *grin* Og nå..... Max Payne 2 :D

Hva var det jeg sa!

okei da hadde du rett i dette tilfellet mest sansynlig, men BIN-filer har ingenting med warez å gjøre. Jeg har bin/cue filer som backup av mange av mine programmer.

Lenke til kommentar
Bruk Nero, 120% Alcohol (best). Eller daemon tools som er et virtuell cd rom program og da trenger du ikke brenne filen.

MEGET BRA program dette *grin* Og nå..... Max Payne 2 :D

Hva var det jeg sa!

okei da hadde du rett i dette tilfellet mest sansynlig, men BIN-filer har ingenting med warez å gjøre. Jeg har bin/cue filer som backup av mange av mine programmer.

Du er ikke den eneste :thumbup:

Lenke til kommentar

.bin filer er enkelt å mounte.

Men .img filer derimot!

har funnet en løsning på problemet åpner nero og lager .nrj filer. disse kan man så mounte i d-tools men er det noen som vet om d-tools "kloner" som kan mounte bin filer??? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...