vihovde Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hva er BIN fil, og hvordan brenner man denne ? Nero ? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 ja... eller last ned noe som heter "fantom cd". Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Bruk Nero, 120% Alcohol (best). Eller daemon tools som er et virtuell cd rom program og da trenger du ikke brenne filen. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 1. bruke søk-funksjonen på forumet 2. burnatonce (freeware brenneprogram av høy kvalitet) 3. daemon tools (freeware) dersom du skal bruke filen og ikke brenne den Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hva er det du skal brenne ut? Er d noe warez? For det er jo som regel warez relatert når folk spør om noe sånn. Men jeg satser på at du en person som ikke drive med sånn Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Han har ikke nevnt noe om warez. Nå er det du som trekker fohastede konklusjoner... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 hva har bin filer med warez å gjøre? jeg har flere *.bin filer laget med alcohol 120% på maskinen min som er backuper til divers tin og tang. Du kan gjøre som de over skrev, lage en/flere virtuelle cd-rom-er med deamontools, Du kan brenne den med nero alcohol, eller du kan zippe dem ut med win-iso. Valget er ditt men jeg fåretrekker å mounte imaget i deamon tools. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg anbefaler på det varmeste at du laster ned en prøveversjon av Alcohol 120% søk på google så finnre du det.. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 hva har bin filer med warez å gjøre? spør om dette på linux-delen av forumet også hva er poenget med å laste ned shareware (Alcohol 120%) når freeware (burnatonce) gjør samme jobben? ser ikke poenget Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Bruk Nero, 120% Alcohol (best). Eller daemon tools som er et virtuell cd rom program og da trenger du ikke brenne filen. MEGET BRA program dette *grin* Og nå..... Max Payne 2 Lenke til kommentar
odin28 Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 ehh er det en cue fil med også? da kan du åpne cue filen i nero så vil den brenne bin filen på cd automatisk siden cue filen peker på bin filen. vanlig at det følger med en 1kb cue fil til bin filen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 jeg stemmer for daemon tools Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 http://www.win-xp.no/article672.html ett alternativ Lenke til kommentar
Treat Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 hørtes ut som noen hadde lasta ned max payne bin fil her ja Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Det programmet jeg (etter mye slit) har funnet ut er det beste til cd-images er Blindwrite Suite. Rett og slett genialt, pluss at det tar gode kopier av ting som ikke Alcohol 120% (eksempel) klarer. Terningkast 5. Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Bruk Nero, 120% Alcohol (best). Eller daemon tools som er et virtuell cd rom program og da trenger du ikke brenne filen. MEGET BRA program dette *grin* Og nå..... Max Payne 2 Hva var det jeg sa! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Bruk Nero, 120% Alcohol (best). Eller daemon tools som er et virtuell cd rom program og da trenger du ikke brenne filen. MEGET BRA program dette *grin* Og nå..... Max Payne 2 Hva var det jeg sa! okei da hadde du rett i dette tilfellet mest sansynlig, men BIN-filer har ingenting med warez å gjøre. Jeg har bin/cue filer som backup av mange av mine programmer. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Bruk Nero, 120% Alcohol (best). Eller daemon tools som er et virtuell cd rom program og da trenger du ikke brenne filen. MEGET BRA program dette *grin* Og nå..... Max Payne 2 Hva var det jeg sa! okei da hadde du rett i dette tilfellet mest sansynlig, men BIN-filer har ingenting med warez å gjøre. Jeg har bin/cue filer som backup av mange av mine programmer. Du er ikke den eneste Lenke til kommentar
snole Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Isobuster Daemon Tools Nero Fireburner osv osv..... Det finnes utrolig mange verktøy for å enten brenne eller mounte BIN filer. Hadde man tatt et søk på Google ville man funnet utrolig mange linker til slike programmer. Lenke til kommentar
palh Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 .bin filer er enkelt å mounte. Men .img filer derimot! har funnet en løsning på problemet åpner nero og lager .nrj filer. disse kan man så mounte i d-tools men er det noen som vet om d-tools "kloner" som kan mounte bin filer??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå