Gintoki Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 (endret) Jeg har 2 wd passport externe disker, å da konsollene jeg har ikke klarer å boote dem opp med 1 usb 3.0 kabel så trenger jeg da en y kabel som har enten mini usb 3.0 han som går rett i sdisken eller usb 3.0 hun som jeg kobler i hdd'ens egen usb kabel som splittes til usb 3.0 han (data) og usb 2.0 (strøm). Er det noen nettbutikker her i norge som har en slik på lager? For multicom har en slik, men får ikke inn før om 14 dager:/ Endret 26. november 2014 av Gintoki Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 (endret) Om konsollen har støtte for USB hub så kjøp en billig USB en med egen strømtilførsel så bør problemet være løst. Endret 26. november 2014 av Thor. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 26. november 2014 Forfatter Del Skrevet 26. november 2014 Trenger bare en slik kabel som er på bikdet. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 https://www.deal.no/deal/default.asp?page=vare&ProdusentID=83176&ref=Prisguide.no&utm_source=Prisguide.no&utm_medium=cpc&utm_campaign=83176 Halvparten så lang ventetid. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 30. november 2014 Forfatter Del Skrevet 30. november 2014 Ja, men en ukes leverings tid :/ Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 (endret) Du etterspør en veldig spesiell kabel. Jeg mener fortsatt at en USB hub med tilsvarende USB versjon som utstyret ditt bruker med ekstern strømtilførsel vil kunne fungere. Søk på Internett konkluderer med at USB hub fungerer på PS3, 4 XB360 og XBONE. Endret 30. november 2014 av Thor. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Jeg bare bestilte fra England på Ebay. Tok bare noen dager. Kosta ikke stort heller. Har USB-hub men blir mye rot med ekstra HUB, strømforsyning og kabler bare for å koble en ekstra disk til WiiU-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå