marthe10000 Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Hei! lurer på om noen vet om noen butikk (helst oslo) i norge som selger jack daniels bbq saus? Kjæresten min har mast om denne i en evighet og jeg begynner å bli lei av å dra på fridays hehe. Er heller ikke noen mesterkokk så oppskrifter hjelper desverre lite.. Vet det er en tråd om dette fra før men den var ganske gammel og utdatert. TAKK FOR HJELP Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Sjekk de største matbutikkene. Ultra, Meny, ICA Maxi. Burde finne noe der. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Du trenger ikke være mesterkokk for å lage den sausen; har gjort det mange ganger selv. Sjekk hjemmesida til JD, for der står nemlig oppskriften. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Husker en lokal butikk hadde den i byen jeg bor i. men de har ikke det lengre fordi ifølge dem ble den forbudt å innportere til Norge. men de kan jo ta feil. Endret 2. desember 2014 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå