AnonymDiskusjon Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Hei.. Min far har greid å smitte meg med noe heftig mageproblemer, kan knapt være vekke fra toalettet mer enn 5min om gangen. Det har seg slik at jeg ikke kan ha fravær fra skolen, i tillegg har jeg en veldig viktig fremføring imorgen som allerede har blitt utsatt en gang, så å utsette den enda en gang vet jeg ikke om jeg får lov til.. Hva kan jeg gjøre for å bli bedre? Noe jeg kan spise et eller annet?? Anonymous poster hash: 2cc3f...286 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Kjeks har jeg hørt. 1 Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 http://www.vitusapotek.no/Merker/Idoform/#more Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Så du har tenkt å gå på skolen også smitte alle der? Bra, gratulerer. Du må bare finne deg i å sitte på do, det er bedre å få det ut en å gjøre noe så ting holder seg innabords, ting må ut før du blir bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå