Happydevil Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 (endret) Heisann har ny PC satt opp og det er kanskje ikke nødvendig men jeg har veldig lyst til å ha bra kjøling til korta. Jeg har tatt ett par tester (Furmark, 3DMark, Far Cry 4 osv) og tempen ligger rundt 50-66C (Av og til kom det øverste kortet på 70C etter en god time med spilling) Finnes det en enkel og lett løsning på å få det øverste kortet til å matche det som er under? Jeg skal prøve å eksperimentere med MSI Afterburners vifteprogram har ikke vært borti det enda Men om det vil hjelpe å koble til en vifte sikta mot kortet eller noe slikt Kabinettet er Corsair 760T Endret 25. november 2014 av Happydevil Lenke til kommentar
medkorki Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Hvilke versjon du har med Twin Frozr eller referent med bak luft utgang? Jeg skal se det er helt normalt og i SLI du skal ikke ha samme temperaturer på begge korter, fordi ett kan ikke jobbe så mye enn andre. Du kan prøve å ha vifte på side av kabinnett men når vinter kommer det skal være kaldere også i hus Lenke til kommentar
Happydevil Skrevet 27. november 2014 Forfatter Del Skrevet 27. november 2014 Det er denne typen her: https://www.komplett.no/msi-geforce-gtx-980-gaming-4gb-physx/824862?CKS=PCW Er sant det, men tenker det kan være greit med litt ekstra kjøling hvis jeg skal overclocke Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Regner med at vannkjøling ikke er et tema da, siden du ikke tenker i de baner i det hele tatt? Kan sikte en vifte eller 2 i retning kortene ja, det vil hjelpe noe. Uansett tåler kortene langt mer, 70c er ingenting. Husker 4870x2 eller hva det het fra Radeon som fort hadde 95c. Lenke til kommentar
Happydevil Skrevet 28. november 2014 Forfatter Del Skrevet 28. november 2014 Vil 3 vifter på toppen som drar luft ut hjelpe med dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå