JaguarXKR Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 (endret) Fra Mitsubishi Motors Corporation (MMC) i Tokyo er det kommet melding om at selskapets styreformann Takashi Sonobe (62) døde av et hjerteinfarkt 28. oktober. Endret 14. januar 2005 av JaguarXKR Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Egentlig...HVEM bryr seg? Jeg gir hvertfall blanke! Er det noe vits egentlig å ha det med i nyhetene hver gang folk dør? Kanskje da også starte å skrive nyheter hver gang det er uhell på veiene da? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 er... var jo bossen for mitsumubitchi da... tenk på alle ansatte osv som blir berørt av det ... Lenke til kommentar
JaguarXKR Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Egentlig...HVEM bryr seg? Jeg gir hvertfall blanke! Kanskje da også starte å skrive nyheter hver gang det er uhell på veiene da? -Det kan jo interessere mange Mitsubishi-entusiaster å vite om hvem som er styreformannen eller hva som har skjedd angående "lederne" til Mitsubishi -Skjer det store ulykker på veiene, kan jo det også komme på nyheter, da dette er interessant for de som ønsker å holde seg oppdatert på hva som skjer i Norge når det gjelder biler/bilulykker eller? La oss ta et eksempel: det skjer en stor bilulykke der flere biler er innblandet, og kanskje i tilfelle der du bor... hadde vel interessert deg? Hadde i hvert fall interessert noen, hvis ikke deg... skjønner? Er vel litt interessant med litt forskjellige nyheter hver dag? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 -Skjer det store ulykker på veiene, kan jo det også komme på nyheter, da dette er interessant for de som ønsker å holde seg oppdatert på hva som skjer i Norge når det gjelder biler/bilulykker eller? La oss ta et eksempel: det skjer en stor bilulykke der flere biler er innblandet, og kanskje i tilfelle der du bor... hadde vel interessert deg? Hadde i hvert fall interessert noen, hvis ikke deg... skjønner? Vell .. egentlig så har vi jo massevis av andre medier som dekker slike nyheter, både lokale og riks... f.eks TV, radio, aviser osv... Så hvorfor kan dere ikke heller bruke tiden på noe dere trenger? jobbe bedre med tester og andre nyheter og artikler? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Allyse driver jo å tester biler mens vi krangler i denne tråden .. (K-DoG med Inside info!) Lenke til kommentar
capy Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 for meg virker det som at nyheten var beregnet for www.amotor.no "samfunnet". der bryr jo gjerne folk seg litt om dette. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Denne burde vel strengt tatt ikke ligge under "siste 10" på gamer.no? Ser jo at den ligget på amotor også, men ville bare si ifra at det er derfor det kommer noen kommentarer.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Denne burde vel strengt tatt ikke ligge under "siste 10" på gamer.no? Ser jo at den ligget på amotor også, men ville bare si ifra at det er derfor det kommer noen kommentarer.. det er vel noe gamer folka burde fikse .. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Vell .. de er GAMERE! De kan ikke fikse noe...for alt de kan er å game....game game og game! Ikke sant? Gamere er tapere, hjernedøde... Syke i hodet er de...de er bitt av gamer basillen.... Gå å spill cs dere gamere .. så slipper dere å surre rundt på forumet Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Denne burde vel strengt tatt ikke ligge under "siste 10" på gamer.no? Ser jo at den ligget på amotor også, men ville bare si ifra at det er derfor det kommer noen kommentarer.. det er vel noe gamer folka burde fikse .. Det er en bug som ikke Gamer.no har noe med. Problemet ble oversendt drift i går kveld. Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Vell .. de er GAMERE! De kan ikke fikse noe...for alt de kan er å game....game game og game! Ikke sant? Gamere er tapere, hjernedøde... Syke i hodet er de...de er bitt av gamer basillen.... Gå å spill cs dere gamere .. så slipper dere å surre rundt på forumet Jeg foreslår at du roer deg ned før du risikere å provosere på deg halve Norge. Hold en seriøs tone her på forumet. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Vell .. de er GAMERE! De kan ikke fikse noe...for alt de kan er å game....game game og game! Ikke sant? Gamere er tapere, hjernedøde... Syke i hodet er de...de er bitt av gamer basillen.... Gå å spill cs dere gamere .. så slipper dere å surre rundt på forumet Sier en med 2961 innlegg Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Sier en med 2961 innlegg hvorfor er alle så fokusert på antall innlegg? ok, jeg gikk litt over grensene igår...var litt små furten... Sorry viss jeg har såret noen gamere! :!: Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Vel... jeg er fan av mitsu(LancerVII er fav bil), men jeg bryr meg ikke no særlig for d.... Det eneste som skjer nå er at de skaffer seg ein ny formann så er alt det samma igjen. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 At noen ikke bryr som om dette er klart, men amotor dekker bil og motor. Det er bare naturlig vi dekker en slik "tragedie" Vi skal holde leserene oppdatert hva som skjer og denne notisen ødelegger ikke hva vi jobbber mot. Lenke til kommentar
PorscheTurbo Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Takashi Sonobe var en stor mann innen bil.Han var styreformann for Mistubishi Motors,da er han like viktig som Enzo Ferrari var for Ferrari,men han var vwldig viktig.Det er veldig dumt å kritisere denne nyheten,for den er veldig viktig innen bil,så tenk dere litt om før dere snakker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg