Viventium Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 (endret) hvis du sender en melding til noen og sletter profilen din blir den borte da? jeg sendte nylig en nylig en melding på match og har nå slettet profilen min. men det jeg lurer på er da, får vedkommende fremdeles meldingen? eller blir den annullert? er det forskjell på side til side? jeg brukte match, men spørsmålet har egentlig betydning for alle sider selv om det sikkert er noe forskjell. på facebook blir det jo facebook bruker har sendt deg en melding men du får ikke vite navnvedkommende forstår nok hvem som sendte meldingen men jeg var lei hele nettdateing greia og slettet alle sider osv.. men håpet henne ville se den om henne var innom der en gang senere.er det noen som vet om den kommer fram?skjedde noe rart med overskriften men håper noen har svar Endret 25. november 2014 av Viventium Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Jeg er ganske sikker på at meldingen kommer fram. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Meldingen kommer sikkert frem, men mottaker får beskjed om at brukeren ikke er tilgjengelig lenger. Skjedd ofte på Sukker at jeg har fått spam og meldingen i sin helhet er der, men brukeren utilgjengelig. Sikkert samme opplegg der og. Lenke til kommentar
Viventium Skrevet 26. november 2014 Forfatter Del Skrevet 26. november 2014 Tusen takk for svar! ja jeg håper den kommer fram så vedkommende ser den om henne logger inn i senere tid. henne vil skjønne hvem den er fra, men det blir bare dumt om jeg hadde sendt samme melding flere ganger,tenkte at den blir lagret i innboksen hennes og har du krysset av få mail når noen sender deg en melding så hadde du jo blitt for dumt at den var borte når du logget inn, men jeg klarte ikke og finne ut av det inne på siden så jeg kom hit Takk admin for at du/dere endret teksten til noe litt mer forstålig Lenke til kommentar
johanf Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 På Møteplassen blir alle meldinger relatert til en profil som slettes, også borte. Lenke til kommentar
Viventium Skrevet 29. november 2014 Forfatter Del Skrevet 29. november 2014 helt riktig johanf, når bruker slettes, slettes også alt relatert til profilen, sendte mail til match og fikk svar, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå