Gå til innhold

Kommer Wii U til å bli enda billigere?

Thor.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil tippe nei. Nå er det høysesong og Super Smash er nettopp sluppet. Tviler på at Nintendo senker prisen mens markedet er på topp.

Det er forresten mulig å få Wii U + Mario Kart 8 til 2500 flere steder. Er ikke utenkelig at du kan få en Super Smash-bundle til samme prisen (hvis det er Super Smash du har lyst på).

Endret av Donkey Kong
Lenke til kommentar

Det er mer en blanding av flere spill. Men har jo spilt alle smash-bros spillene som har vært utgitt til nå. Mistet litt interessen med Brawl da noe av sjarmen forsvant.

Tenker spesielt på WindWaker HD, MarioKart 8 og småspillene Nintendo Land, Zimbii U og noen Virtual Console utgivelser.

Kan se ut som det blir et kjøp snart. Venter jeg for lenge tipper jeg det blir utsolgt flere plasser.

Lenke til kommentar

Wii U premium uten spill ligger nå på 2300 kroner. Det er snart jul, og ting kan bli billigere over nyttår. Er det noen grunn til å vente med å kjøpe nå?

Skulle ha slått til da expert hadde den til 1999,- med mario kart 8. Var jo et ganske godt tilbud det. Var i midten av oktober. Er ikke utenkelig at de kan komme med et tilsvarende tilbud nærmere jul?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...