Xanny Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 hvor har de godt utvalg med store musmatter hen? jeg sjekket Komplett, men det hadde ikke inne den jeg ville ha eller så var de for store og breie. Lenke til kommentar
Alyssa Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Ingen steder Brukte noen timer selv sist uke, på å finne ut hvor de har godt utvalg av musematter. Komplett hadde ikke de jeg ville ha på lager, eller ikke i det hele tatt, samme på mpx. De lokale elektrobutikkene hadde en god del, men igjen ikke i butikken/på lager. Jeg var fast bestemt på en hard musematte av medium str, men endte med en myk. Vet du hvilken du vil ha? Lenke til kommentar
Xanny Skrevet 26. november 2014 Forfatter Del Skrevet 26. november 2014 oi såpass altså jeg kunne tenkt meg et mykt, helst 4-5mm tykk. noe mellom 90-80 cm i bredden og 30-40 cm i dybden hadde vært perfekt for meg Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 (endret) oi såpass altså jeg kunne tenkt meg et mykt, helst 4-5mm tykk. noe mellom 90-80 cm i bredden og 30-40 cm i dybden hadde vært perfekt for meg Sjekk corepad, de er store. Har selv en 120cm. Perfekt slik at man har tastatur og mus på samme matte.http://www.maxfps.no/musematter/corepad/deskpad-xxxxl Endret 26. november 2014 av Nizzen Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Evt kjøp en for stor og kutt bort det du ikke trenger med tapetkniv. Fungerer strålende for meg :-) Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Jeg bruker en sånnen. Fungerer veldig bra til det meste, hvis den ikke er for stor for deg da. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Jeg bruker en sånnen. Fungerer veldig bra til det meste, hvis den ikke er for stor for deg da. Takk for tips! Den dingsen for håndleddstøtte var konge. Bestillt! Lenke til kommentar
Xanny Skrevet 26. november 2014 Forfatter Del Skrevet 26. november 2014 (endret) Jeg bruker en sånnen. Fungerer veldig bra til det meste, hvis den ikke er for stor for deg da. kan ikke ha sånn, da jeg har armlenen til stolen min helt inntil skrivebordet... tror jeg uansett går for RunCookie sitt forslag og kjøper meg et sånn et http://www.maxfps.se/musmattor/corepad/c1-xxxl Endret 26. november 2014 av minipack Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 (endret) bruk to musmatte! nei og nei. Nei til epic fail, og nei til skrivefeil Endret 26. november 2014 av Nizzen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå