2mas- Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Er det noen plassser i norge man får tak i Prometeia til pc? Er det noen som har noen teste av det? Hilsen 2mas- Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hadde du søkt litt rundt på forumet hadde du fått svar på dette ganske greit, men ser du er ny så det går bra , husk til neste gang! Velkommen til forumet btw. ta en titt på www.chip-con.com så resellers, da ser du hvor i skandinavia de selger, men er desverre ingen forhandlere i norge. Lenke til kommentar
2mas- Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Har noen spørsmål til *grin* Fjaslokt bestillte du fra overclockers.se? Var det det settet til 710 kr? Hvor mye i frakt? Måtte du betale noen andre avgifter? Lang tid tok det før du fikk den? Hilsen 2mas Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg kjøpte brukt her i norge jeg, tror du har misforstått litt her.. Den til 710 kr er kun et CPU-KIT til prometeia, altså isolering og festeutstyr, i tillegg til dette trenger du en Prometeia enhet (kompressor, kondensator osv.) som denne: http://www.overclockers.se/catalog/product...products_id=804 , med den inkluderes CPU-Kit og det som trengs (ikke kabinett). Vil vel tro det tar mellom en og tre uker i leveringstid, men vil anbefale å bestille fra Danmark faktisk, er endel billigere der nede, betaler du forskudd å får de til å sende som pakke slipper du også en haug med avgifter. Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg sjekket litt i sommer Ca. 6000+ levert Norge inkl. MVA og frakt Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jeg sjekket litt i sommer Ca. 6000+ levert Norge inkl. MVA og frakt Jeg har gjort samme "sjekken" og fikk samme tilbudet. 6000,- levert, inkl moms. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå