Merko Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 (endret) lest igjennom hele tråden nå moro lesing! at en person kan holde på sånn som det der.. Edit. Da "VIP Kortet" hverken bruker chip eller magnetstripe, hadde det vært moro om noen tok bilde av kortet og laste det opp her. Til noen få kroner så har jo plutselig hele Norge VIP-kortet om de får det printet fra feks vistaprints ol. Endret 28. oktober 2015 av Merko. 4 Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 (endret) Regner med det er slik kortet ser ut? http://www.oslovip.no/OsloVip_Bedrifts_Presentasj.jpg-for-web-xlarge.jpg Liker at det står "Nye faste & lojale kunder" Tråden her sier noe annet Endret 28. oktober 2015 av Brattus 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Regner med det er slik kortet ser ut? http://www.oslovip.no/OsloVip_Bedrifts_Presentasj.jpg-for-web-xlarge.jpg Liker at det står "Nye faste & lojale kunder" Tråden her sier noe annet Jepp, men det var noe lite / lavoppløst. men viser seg at det ikke er han som hadde laget bakgrunnen, så tok meg 15sek og finne fullsize. med litt copy&paste Mao. om man vil slippe "litt" billigere unna: Så vet ikke helt hvor bra dette fordelskortet er uten chip jeg. :| 5 Lenke til kommentar
Bamse93 Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 "Heisann. Ja vi ser at du har fått massevis av motivasjon fra dine venner inne på diskusjon.no, som selvsagt alle sammen har rett på hva som helst. Du kan jo hilse alle sammen der inne, at uansett hvordan dere vender og vrir på saken så har dere fortsatt signert en juridisk avtale som dere må følge, uansett om dine venner på diskusjon.no sitter å motiverer folk til å ikke betale sine utgifter. Om du spør hvem som helst på gata, så ville nok ikke "Å droppe betaling" løst noen utgifter som du selv har bestilt, selv om det selvsagt føles enklere der og da, men langsiktig så lager dette bare mer kostnader og problemer for våre kunder. Men skal sende saken til inkasso siden du vil dette, selv om vi ikke skjønner hvorfor du vil dette." Fikk denne mailen nå. Fin fyr! Har du fått noen inkassovarsel enda? Lenke til kommentar
Whatdoyoumean Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 (endret) Jeg fikk samme mail i dag som flere andre her. Bestred kravet og han nektet for at grunnen var god nok selv om jeg flere ganger sa at jeg ikke har fått tjenesten jeg ble lovet. Etter mye frem og tilbake ringte *fjernet navn* og han var særdeles ufin. Mente at jeg burde være smart nok til å betale, og han nektet å svare på flere av spørsmålene mine, blant annet om hvilket inkassoselskap de bruker. Etter masse frem og tilbake på tlf med han så var det plutselig greit å halvere kravet, men bare hvis jeg betaler før NATT til søndag. Eh. Jeg blir helt matt jeg og orker ikke bruke mer tid på den gærningen så betaler og kommer til å advare ALLE mot denne svindleren. De spekulerer åpenbart i at folk får nye bankkort. Endret 1. oktober 2017 av Quote Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Hvorfor betaler du? Du har jo bestridt kravet hans skriftlig? 3 Lenke til kommentar
Whatdoyoumean Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Han var veldig ubehagelig på tlf og jeg tenker at det ikke er verdt å bruke tid på forliksrådet osv for 1000 kr. Og selv om han har rævva forretningsskikk så er jeg usikker på hva som strider mot loven. Han er bare veldig på kanten. Men om noen har noen tips eller innspill tas det i mot med takk! Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Hvis du betaler gjør du jo alle andre "kundene" hans en bjørnetjeneste: Du aksepterer og viser han at dette er greit. Så vær så snill å revurder dette. 2 Lenke til kommentar
Whatdoyoumean Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Ja det har du rett i.. og vil jo ikke bidra til det, men behøver noen seriøse råd til hva jeg skal gjøre videre? Han har jo sikkert loven på sin side. Jeg glemte bort hele medlemsskapet etter å ha forsøkt å bruke det noen ganger (uten hell, ettersom alle nektet for å ha avtalen). Han er ikke pliktet til å sende purring heller, kun inkassovarsel. Men skal sies at han truet med å sende alt til inkasso hvis jeg ikke betaler før natt til søndag. Men han har jo aldri sendt noe inkassovarsel. Samme frist gjaldt for det halverte kravet hans. Ba flere ganger om en faktura men det kunne han ikke tilby. Kun en sum på mail. Jeg trodde man hadde krav på faktura selv om man har fått redusert det opprinnelige beløpet? Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 30. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2015 Hadde du lest tråden så hadde jo du sett innlegg fra advokater også du har gitt han motivasjon og penger til å fortsette. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Det viktigste du kan gjøre er å bestride kravet skriftlig. Lenke til kommentar
Whatdoyoumean Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Jeg har ikken gitt aksept på mailtilbudet eller betalt enda.. Men er så oppgitt at det var noe jeg vurderte.. Får lese hele tråden igjen da og se om jeg finner noe jeg kan bruke. Virket som alt prellet av han. Lenke til kommentar
Whatdoyoumean Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Jeg har bestridt kravet skriftlig flere ganger i dag men han sier det ikke er gyldig grunn at jeg ikke har fått det jeg betalte for fordi det står i avtalen at de ikke har ansvar for om man faktisk får tilbudene de tilbyr:/ er jo helt sinnssykt hele greia. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 (endret) Det hele virker jo som tommetrussler fra han sin side, er det noen som i det hele tatt har fått innkasso fra han?, det virker som han ikke kan gjøre det siden han bruker det som skremselspropaganda. hvis han faktisk kunne og gjør det så hadde han bare sett det til innkasso. Endret 30. oktober 2015 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Jeg har bestridt kravet skriftlig flere ganger i dag men han sier det ikke er gyldig grunn at jeg ikke har fått det jeg betalte for fordi det står i avtalen at de ikke har ansvar for om man faktisk får tilbudene de tilbyr:/ er jo helt sinnssykt hele greia. I bunn og grunn kan han ikke selge luft og viser det seg at han ikke leverer så har man i bunn en ganske så ugyldig avtale som kan være basert på ulovlige inntekter for hans del siden han rett og slett svindler folk. Å påstå at man får en tjeneste om man betaler og at man faktisk ikke leverer i nærheten av det som loves er i mine øyne soleklart en svindel , uansett jus ekspertene kan sikkert konkretisere dette. Personlig hadde jeg bestridt kravet hans per epost , tatt kontakt med fri rettshjelp og forhørt meg med dem om jeg har grunnlag for å anmelde vedkommende for svindelforsøk og trusler. 1 Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Hvis han nekter å oppgi inkassoselskapet sier det seg selv at han har en dårlig sak. Bare stå knallhardt imot og gjør ellers alt riktig på egen side. 1 Lenke til kommentar
Whatdoyoumean Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Fikk denne mailen nå, og han har en litt annen oppfatning av virkeligheten enn meg. Det føles jo litt som en trussel det her da. Heisann. Jeg ser alt du skriver der inne, og du forteller jo ikke hele sannheten som feks at jeg startet telefonen med å be deg om at vi skulle holde det på et høflig nivå, og at du provoserte meg om og om igje gjennom å avbryte meg og kalle meg for uhøflige ting, dette er jo selvsagt inget folk må vite om eller? Regner med at du forstår at alle der inne på diskusjon.no selvsagt vil anbefale at du skal droppe å betale, men om du tenker logisk, har du noensinne løset en gjeld du har hatt, gjennom å droppe betaling, har dette løst saken eller gitt deg billigere oppgjør, NEI! Men mitt tilbud, løser saken og gir deg under halvparten av prisen. Vil du få flere problemer og bruke mest mulig tid i tillegg til å betale maksimalt, så bør du nok droppe betaling, men om du vil bli ferdig så kanskje det kan være lurt å betale det reduserte oppgjøret? Innerst inne så forstår du nok hva som er best for deg både økonomisk og tidmessig. 1 Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Virker ikke særlig profesjonelt av ham, det der... 4 Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Dette er jo helt klart en sak for tv2 hjelper deg Men WhatDoYouMean: Selfølgelig vil han ha deg til å betale. - Hvis han hadde hatt ett realt krav og enkelt kunne sende dette til inkasso, hvorfor skulle han gidde å gi deg halv pris på kravet? Han har jo allerede titals krav som må til innkasso, dit krav er jo ikke mere jobb for han. Hele firmaet bedrives av en tullete forretningsmodel, og jeg forstår ikke hvorfor han ikke bare tar disse pengene som tapte penger, og beklager seg og heller prøve å bygge opp tjeneste for å kunne tjene penger på den videre. Pr idag er tjeneste elendig, og jeg håper virkelig ikke han tjener på dette. 1 Lenke til kommentar
Whatdoyoumean Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Nei det er vel alt annet enn profesjonelt å indirekte true en kunde fordi hun sier meningen sin. Og fortsatt nekter han å oppgi hvilket inkassoselskap han benytter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå