anonymjente17 Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Hei! I dag klarte noen å søle på skolepcen jeg har kjøpt gjennom skolen, og skjermen er "flekkette" altså det virker som det er fuktskader inne i den. Datamusa er også klikka. En venninne jeg har sier at når hennes skolepc ble ødelagt sa hun til it avdelingen på skolen at den ble ødelagt i skoletiden også leverte de den på reperasjon gratis, og hun fikk lånepc. Stemmer dette? Jeg har ingen annen pc og jeg er HELT avhengig av dette på skolen. Jeg har heller ikke råd til noen reperasjon.. Går 2vgs! Hilsen fortvilet jente Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Det spørs jo helt på hvilken skole du går på og hva reglementet der er, og hvordan det praktiseres. Siden det er bare du som vet hvilken skole du går på, så kan ingen her inne hjelpe deg med det intill videre. Jeg kan ikke se noen annen løsning enn å levere den inn, venninen din fikk jo det gjennom. Fuktskader kan bli et problem dog. 1 Lenke til kommentar
Sunny95 Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Når skolepcen min ble ødelagt fikk jeg reparert den gratis. Når du betaler for skolepcen, betaler du også for garanti, som vil si at skolen skal reparere pcen gratis hvis den blir ødelagt (noen unntak). Jeg vet ikke hvilken skole du går på, men det beste er å bare å gå innom og spørre. Lenke til kommentar
StilleVann Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Det burde vel stå på pc-avtalen/kontrakten du har underskrevet? Hvis du ikke har den, bør du som noen andre har sagt, spørre om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå