OrcRayen Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Hei, Jeg har spillet Knight Online siden 2004, og fremdeles spiller. Dette spillet handler om å vise hvem som virkelig kan strategi, og har evnen til å vise dette til andre. Fullstendig strategi spill som virkelig får deg til å se at det er bra.Det finnes to raser Karus (orc's) og Elmoradians (humans). På begge sidene av rasene kan du finne. Priest's, Warrior's, Mage og Asassins. Du kan lage maks en gruppe (party) med 8 personer samtidig, og en Clan med 36 personer. Litt om de forskjellige klassene:Priests: Dette er en veldig viktig jobb i en gruppe (party som vi kaller). For det er en priests som alltid leder gruppen, de styrer alt. De har evnen til å fulle opp live ditt under eventuelt pvp, exp (Levla opp), til og med buffe deg som er noe du for høyere selvforsvar (defans), og liv (hp). De har valg å velge mellom å gi selvforsvar til gruppen sin, eller å kaste (anti defans) som reduserer livet til fienden så mye at de blir nesten 1 hit av en asassin eller warrior. Warrior: Dette er en klasse som har høy selvforsvar evne til å tåle mye i fra starten av. De kan være veldig sterke, og veldig svake kommer helt an på hva type rustning og våpen de bruker. Det er både fordeler med disse krigerene, og ulemper. Ulempene med disse er at de er ikke så veldig raske og de klarer ikke alltid å gå alene. For det er veldig vanskelig å fylle sitt eget liv med (potions) som vi kaller. Men de er nesten udødelige under kriger i en party, og er veldig effektive til å drepe bosser.Mage: Dette er en klasse som er en av de mest populere klassene i hele spillet. De er veldig gode da de går sammen i 30 grupper, gange du dette med 7 så er det snakk om 210 Mages sammen. De har evnen til å kaste en spell som treffer mange personer samtidig. Men ulempene er viss en veldig sterk warrior med god rustning kommer seg nær nok er det veldig lett til å dø. men viss Mage' ene kaster spellene sammen så er det nesten umulig at noen å mot stå. De kan velge mellom Flamme, is og lyn. Og mest brukt Flamme og lynAsassins: Dette er en klasse som er veldig raske under pvp. De har evnen til å ta kills og stikke av raskt. De har også evnen til å kamuflere seg og snike seg inn bak andre uten å bli sett. Det finnes faktisk ikke så mange ulemper med assasin bare viss du har veldig dårlige våpen og rustning. Pvp soner: Adream: 40 Lv - 59 Lv Ronark Land Base: 40 Lv - 69 Lv Ronark Land: 40 Lv - 83 LvI Dette spillet er poenget å samle (National Points), som du får av å beseire andre under Pvp. Det er fullstendig strategi spill for å kunne vise andre å ta kills uten å dø selv. Her er det noen vidoer fra spillet. Warrior: http://www.youtube.com/watch?v=32LyxCtZP_A Asassin: http://www.youtube.com/watch?v=_5FaUqYb4PA Mage: http://www.youtube.com/watch?v=dMg5VPE4FMo Priest: http://www.youtube.com/watch?v=KozbebpGVz4 Ønsket bare å dele noe med dere -Takk bare spør om det eventuelt er noen spørsmål- PS: Spillet er gratis, og det kan vere vanskiligt i starten til å lv'le helt til du kommer deg til det nivået hvor du kan joine pvp, og finne ut at dette spillet ligner ikke på noen andre. Du kan også spør folk i spillet om å hjelpe underveis Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 (endret) Utfra det du beskriver, så virker det som et helt vanlig mmorpg, med de helt vanlige rpg-klassene og funksjonene. Endret 25. november 2014 av Gnålern Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Colour me skeptic, men ny konto og bare ett innlegg for å reklamere for et gammelt MMO? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Så spillet går kun ut på strategi, men du kan fortsatt lage raid parties med mages som oneshotter alt? Lenke til kommentar
OrcRayen Skrevet 25. november 2014 Forfatter Del Skrevet 25. november 2014 Jeg Har spillet knight online lenge nå i 10 år av og på. Har spillet mye Playstation 4 og blant annet Nintendo spill. Det finnes mange spill som gir deg følelsen for at du har det virkelig skjekt. I dette spillet så blir du husket viss du er virkelig er god nokk. Du kan joine turneringer og bli belønnet med ekte penger. Lenke til kommentar
OrcRayen Skrevet 25. november 2014 Forfatter Del Skrevet 25. november 2014 Så spillet går kun ut på strategi, men du kan fortsatt lage raid parties med mages som oneshotter alt? du må bli god nokk for å joine clan'er i spillet så tar deg inn. Hver søndag så er det noe som heter Castle siege War, her blir en clan som vinner belønnet med gull hver uke. Det er hvert rundt 600 norske kroner som de splitter til folk i clanen. Derfor er det eneste i starten å lære seg til å bli god i spillet. Lenke til kommentar
OrcRayen Skrevet 25. november 2014 Forfatter Del Skrevet 25. november 2014 Utfra det du beskriver, så virker det som et helt vanlig mmorpg, med de helt vanlige rpg-klassene og funksjonene. Mange som jeg skjenner som tidligere har spillet foreksempel world of warcraft sier dette spillet er mye bedre enn wow. På grunn av du blir en legende eventuelt viss du er god nok. Har spillet selv wow og blant annet runescape og diverse. Jeg ønsket bare å dele et spill her eventuelt viss noen plutselig ønsker å prøve noe nytt Lenke til kommentar
OrcRayen Skrevet 25. november 2014 Forfatter Del Skrevet 25. november 2014 Colour me skeptic, men ny konto og bare ett innlegg for å reklamere for et gammelt MMO? Jeg var tidligere hvert en medlem av denne websiden, men fant desverre ikke min gamle bruker siden jeg ikke har brukt den på lenge. Reklamere et spill hvorfor ikke, kanskje noen ønsker å prøve noe nytt. Men du ville takket meg om du hadde visst kor kjekt dette spillet er det er 100% sikkert. For mange av kompisene mine som har startet på knight lo i starten av meg helt til de prøvet det selv. ) Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 (endret) Så spillet går kun ut på strategi, men du kan fortsatt lage raid parties med mages som oneshotter alt? du må bli god nokk for å joine clan'er i spillet så tar deg inn. Hver søndag så er det noe som heter Castle siege War, her blir en clan som vinner belønnet med gull hver uke. Det er hvert rundt 600 norske kroner som de splitter til folk i clanen. Derfor er det eneste i starten å lære seg til å bli god i spillet. "Hele" 600 kr i virtuelt gull per uke, altså litt over 31 000 i året, som man ikke engang kan "cashe ut" til ekte penger!? Hva faen!? Er du klar over hvor mye man kan vinne i f.eks World of Warcraft? Der kan man vinne opptil $120,000, altså over 800 000 norske kroner, og det er ikke belønning i "gull", men ekte penger. Og se f.eks også på League of Legends, hvor man kan vinne $1 000 000 (1 million), altså over 6 000 000 (6 millioner) norske kroner. Og hva er forskjellene på spillmekanikkene, klassene, rasene etc i forhold til f.eks World of Warcraft, Guild Wars 2 og The Elder Scrolls Online? Og kan du nevne noen av disse såkalt "legendene"? Hva er de kjent for? At de er på top 10 på scoreboarden? Hvor kjent er dette spillet? Selv blant folk som ikke spiller dataspill? Tilogmed foreldrene mine, som kun spiller litt Wii Bowling innimellom, har hørt om bla World of Warcraft, LoL og SC2. Nettopp fordi de har fått med seg via massemediene at det er folk som har "spilt seg rik" på disse spillene (og fordi jeg har snakket om spillene jeg spiller og de har spurt litt generelt om spillene). De har tilogmed fått med seg hvem "Snute" er. Endret 25. november 2014 av Gnålern Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 (endret) Hørt at dette spillet har vært ganske populært i Tyrkia. Det vitner også navnene på Youtube filmene på. Om jeg skal gjette så er du fra Tyrkia og har kommet til Norge? Ser at norsken ikke er helt på plass enda, så det virker sannsynlig. Slik jeg har forstått det har dette vært en fattigmanns valg av MMO i Tyrkia. Det slo veldig an blant unge da det er gratis å spille, og det var vanskelig for mange å starte med WoW på grunn av kostnadene knyttet til det. Jeg synes ikke det ser interessant ut, men for all del, liker du spillet så bra for deg. Jeg tipper du startet å spille spillet i starten av tenårene ( rundt 12-13 år) og at du da befant deg i Tyrkia. Riktig ? Tiden med venner ble ofte brukt på internettkafé hvor dere blant annet spilte dette spillet. Morsomt om jeg gjetter riktig her, så gjerne fortell meg om jeg er i nærheten. Endret 26. november 2014 av Kron Lenke til kommentar
OrcRayen Skrevet 26. november 2014 Forfatter Del Skrevet 26. november 2014 Hørt at dette spillet har vært ganske populært i Tyrkia. Det vitner også navnene på Youtube filmene på. Om jeg skal gjette så er du fra Tyrkia og har kommet til Norge? Ser at norsken ikke er helt på plass enda, så det virker sannsynlig. Slik jeg har forstått det har dette vært en fattigmanns valg av MMO i Tyrkia. Det slo veldig an blant unge da det er gratis å spille, og det var vanskelig for mange å starte med WoW på grunn av kostnadene knyttet til det. Jeg synes ikke det ser interessant ut, men for all del, liker du spillet så bra for deg. Jeg tipper du startet å spille spillet i starten av tenårene ( rundt 12-13 år) og at du da befant deg i Tyrkia. Riktig ? Tiden med venner ble ofte brukt på internettkafé hvor dere blant annet spilte dette spillet. Morsomt om jeg gjetter riktig her, så gjerne fortell meg om jeg er i nærheten. Jeg er født og oppvokst i Norge. Og har desverre ingen bakgrunn i fra noe Turkerland.. Lol jeg bor i stavanger viss du ønsker å ta en pils. Rasistisk ! 1 Lenke til kommentar
OrcRayen Skrevet 26. november 2014 Forfatter Del Skrevet 26. november 2014 Så spillet går kun ut på strategi, men du kan fortsatt lage raid parties med mages som oneshotter alt? du må bli god nokk for å joine clan'er i spillet så tar deg inn. Hver søndag så er det noe som heter Castle siege War, her blir en clan som vinner belønnet med gull hver uke. Det er hvert rundt 600 norske kroner som de splitter til folk i clanen. Derfor er det eneste i starten å lære seg til å bli god i spillet. "Hele" 600 kr i virtuelt gull per uke, altså litt over 31 000 i året, som man ikke engang kan "cashe ut" til ekte penger!? Hva faen!? Er du klar over hvor mye man kan vinne i f.eks World of Warcraft? Der kan man vinne opptil $120,000, altså over 800 000 norske kroner, og det er ikke belønning i "gull", men ekte penger. Og se f.eks også på League of Legends, hvor man kan vinne $1 000 000 (1 million), altså over 6 000 000 (6 millioner) norske kroner. Og hva er forskjellene på spillmekanikkene, klassene, rasene etc i forhold til f.eks World of Warcraft, Guild Wars 2 og The Elder Scrolls Online? Og kan du nevne noen av disse såkalt "legendene"? Hva er de kjent for? At de er på top 10 på scoreboarden? Hvor kjent er dette spillet? Selv blant folk som ikke spiller dataspill? Tilogmed foreldrene mine, som kun spiller litt Wii Bowling innimellom, har hørt om bla World of Warcraft, LoL og SC2. Nettopp fordi de har fått med seg via massemediene at det er folk som har "spilt seg rik" på disse spillene (og fordi jeg har snakket om spillene jeg spiller og de har spurt litt generelt om spillene). De har tilogmed fått med seg hvem "Snute" er. Wow is dead end, Lol 1 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Så spillet går kun ut på strategi, men du kan fortsatt lage raid parties med mages som oneshotter alt?du må bli god nokk for å joine clan'er i spillet så tar deg inn. Hver søndag så er det noe som heter Castle siege War, her blir en clan som vinner belønnet med gull hver uke. Det er hvert rundt 600 norske kroner som de splitter til folk i clanen. Derfor er det eneste i starten å lære seg til å bli god i spillet. "Hele" 600 kr i virtuelt gull per uke, altså litt over 31 000 i året, som man ikke engang kan "cashe ut" til ekte penger!? Hva faen!? Er du klar over hvor mye man kan vinne i f.eks World of Warcraft? Der kan man vinne opptil $120,000, altså over 800 000 norske kroner, og det er ikke belønning i "gull", men ekte penger. Og se f.eks også på League of Legends, hvor man kan vinne $1 000 000 (1 million), altså over 6 000 000 (6 millioner) norske kroner. Og hva er forskjellene på spillmekanikkene, klassene, rasene etc i forhold til f.eks World of Warcraft, Guild Wars 2 og The Elder Scrolls Online? Og kan du nevne noen av disse såkalt "legendene"? Hva er de kjent for? At de er på top 10 på scoreboarden? Hvor kjent er dette spillet? Selv blant folk som ikke spiller dataspill? Tilogmed foreldrene mine, som kun spiller litt Wii Bowling innimellom, har hørt om bla World of Warcraft, LoL og SC2. Nettopp fordi de har fått med seg via massemediene at det er folk som har "spilt seg rik" på disse spillene (og fordi jeg har snakket om spillene jeg spiller og de har spurt litt generelt om spillene). De har tilogmed fått med seg hvem "Snute" er. Wow is dead end, Lol Takk for et godt og konstruktivt svar, som svarte på spørsmålene mine. Og takk for fine motargumenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå