Gå til innhold

netcom forsikring

OeO

Anbefalte innlegg

Har for øyeblikket netcom totalforsikring.

Tror ikke denne dekker fuktskader, siden jeg har hørt endel skrekkhistorier om dette, lurte jeg på om dere vet om plus versjonen til 10 kr mer hver mnd dekker dette?

noen erfaringer?

edit: sjekka på netcom sin side, den dekker vist fuktskader, den beste da.

*ringe og oppgradere*

Noen som vet om noen bedre forsikringer som gjør det samme, hvis jeg slutter med netcom etterhvert liksom.

ikke nødvendigvis knyttet til opratør, men forsikringsselskap eller noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

å skaffe seg bedriftsavtale med NetCom er jo ikke så vanskelig egentlig. Er du medlem i NAF for eksempel eller noen i familien er det, så kan du bruke medlemsskapet der for å få bedriftsavtale. Eller hvis noen du kjenner jobber i en bedrift som har bedriftsavtale med NetCom, kan du skaffe deg det via dem. Litt stress er det jo, men er det ikke umulig! Naf er vel den enkleste veien, men NetCom har jo avtale med utallige organisasjoner, så du er kanskje allerede medlem av ett eller annet som har avtale. NetCom sine bedriftsabonnementer er jo bedre enn de for private uansett.

Vet ikke om andre selskaper som har bedre forsikting enn netcom av vanlige mobilselskaper, Telenor sin (eneste) forsikring f.eks dekker ikke fukt. Chess har ikke forsikring, og Tele2 - vet ikke, kanskje de har? (noen som vet?)

Har du en vanlig innboforsikring, kan det være at den dekker mobiltelefonen din også. Men det kan du jo høre med forsikringsselskapet ditt, hvis du har et, om.

Leste forresten i DinePenger at mobilforsikringer og andre "småforsikringer" ikke lønner seg. Og tror nok det kan være noe i det ja...

Lenke til kommentar
å skaffe seg bedriftsavtale med NetCom er jo ikke så vanskelig egentlig. Er du medlem i NAF for eksempel eller noen i familien er det, så kan du bruke medlemsskapet der for å få bedriftsavtale. Eller hvis noen du kjenner jobber i en bedrift som har bedriftsavtale med NetCom, kan du skaffe deg det via dem. Litt stress er det jo, men har du virkelig lyst pä NetCom Bedrift, er det ikke umulig! Naf er vel den enkleste veien, men NetCom har jo avtale med utallige organisasjoner, så du er kanskje allerede medlem av ett eller annet som har avtale.

Vet ikke om andre selskaper som har bedre forsikting enn netcom av vanlige mobilselskaper, Telenor sin (eneste) forsikring f.eks dekker ikke fukt.

Har du en vanlig innboforsikring, kan det være at den dekker mobiltelefonen din også. Men det kan du jo høre med forsikringsselskapet ditt, hvis du har et, om.

Leste forresten i DinePenger at mobilforsikringer og andre "småforsikringer" ikke lønner seg. Og tror nok det kan være noe i det ja...

Det kan jo være noe i det med lønnsomheten i en sånn type mobilforsikring ja. 40 kroner måneden, det som er fint er jo at man kan ta det på forsikring, når den vanlige garantien er oppbrukt. Blir jo ofte feil med mobilen etter et år.

Det som også er, er jo at man får tilsvarende mobil i dag, og de fleste produsenter ikke lager telefonene så veldig lenge, fordi det alltid er en stor utvikling.

Lenke til kommentar

Nå skal det sies at det er nye vilkår for NetCom sin Totalforsikring Pluss som trådde i kraft fra 1. oktober i år. De finner du på NetComs hjemmeside..

Det nye er at det nå er innført egenandel, og verdiforingelse. Generellt blir forsikringen dårligere (hadde de beholdt den gamle, hadde jeg skaffet meg den med en gang! men neida...)

Lenke til kommentar
tviler jeg kan få youngtalk med bedriftsavtale, hehe.

Tror du har missforstått litt.. Mener ikke at du får bedriftsavtale på youngtalk, men at du selvsagt bytter fra youngtalk til BusinessTalk eller FamilyBusiness. Og for å i det heletatt få mulighet til å bytte til BusinessTalk eller FamilyBusiness, må du være medlem i et eller annet som har bedriftsavtale, da f.eks NAF.

Lenke til kommentar

Jeg tror du kan endre abonnement innenfor bindingstiden, så lenge det er innenfor NetCom selvsagt, og at det er et dyrere abonnement. Og det er jo BusinessTalk, så jeg tror ikke det ville blitt noe problem. Men da gjenstår det om du heller vi ha YoungTalk da, du kan jo titte litt på Netcom sine sider under "bedrift" og lete deg fram til abonnementsprisene, og se hva du synes er best.

BusinessTalk koster 155kr i mnd, ringepris 0,89. SMS 0.89

FamilyBusiness koster 69kr i måneden, og 1.69 pr. minutt og 0.69 pr. SMS (enkel prising, hehe.)

Lenke til kommentar
Jeg tror du kan endre abonnement innenfor bindingstiden, så lenge det er innenfor NetCom selvsagt, og at det er et dyrere abonnement. Og det er jo BusinessTalk, så jeg tror ikke det ville blitt noe problem. Men da gjenstår det om du heller vi ha YoungTalk da, du kan jo titte litt på Netcom sine sider under "bedrift" og lete deg fram til abonnementsprisene, og se hva du synes er best.

BusinessTalk koster 155kr i mnd, ringepris 0,89. SMS 0.89

FamilyBusiness koster 69kr i måneden, og 1.69 pr. minutt og 0.69 pr. SMS (enkel prising, hehe.)

125 i måneden og 69 øre ringing og sms står det på Netcom sine hjemmesider og deres faktura som kommer til meg. Dette er før moms, men de fleste avtaler har en såpass høy rabatt at det i realiteten så vidt kommer over 70 øre.

Etter min mening markedets beste abbonomment.

Lenke til kommentar

Da er du på en veldig bra bedriftsavtale isåfall. Hvor mye prosent rabatt får du? (hvilken avtale er det?) På min avtale, er det 8% eller noe. Det står månedspris 69kr på min faktura, og minuttprisen er 1.69, rabattene står på en egen kollonne, med oversikt over fratrekk. Det er ikke så voldsomt mye det er snakk om, men det er jo litt lommepenger hvertfall. Er veldig fornøyd med mitt abb også. Men jeg oppga prisene inkl. moms, de er mer riktig når det ikke er lett å si hvor mye han evt. ville fått i rabatt avhengig av hvilken organisasjon han brukte som bedriftsavtale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...