PaiNKillaH Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hallo... Bare lurer på et par ting når det gjelder Analog linje -> Adsl Jeg har 2 uttak i huset: 1 i første og 1 i andre etasje og jeg skal ha adsl i 1 etasje.. Ettersom det ikke er noe telefon i huset så kan jeg vell koble sammen de lediningene som er i andre etasje med 'sukkerbiter' slik at jeg lixom har et uttak, og slipper unna den jæ*la motøren som koster penger... Menneh så er det det igjen da... Telefon linja er ikke aktiv/opprativ ettersom jeg kun bare bruker mobil telefon, da må jeg igjen ha montør da vell ? Noen som har noe svar / kommentarer på dette ? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Når du ikke har telefon så spiller det egentlig ingen rolle hvor du kobler på ADSL modemet. Du trenger faktisk heller ikke bruke splitter. På mitt modem er det et "Line Sync" lys som lyser når det er kontakt med sentralen, antar de fleste modem har et slikt lys. Problemet med ikke å ha telefon vil være hvis det ikke virker. Når man har telefon og den virker så vet man jo at kablingen inn er OK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå