Øystein.F. Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Andre plattformer vil følgje etter i høgt tempo.Tales from the Borderlands er lansert på PC Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Gleder meg. Skal kjøpes i morgen. Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 (endret) Pre-order rabatten skulle ende natt til 25. ...så det lå liksom litt i korta. Endret 25. november 2014 av Aran Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Blir nok kjøpt, men venter til hele sesongen er ute. Spiller The Walking Dead sesong 2 nå, og det er så digg å bare kunne hoppe rett på neste episode og slippe å vente flere måneder på neste. Når det er sagt så må jeg si at jeg savner de gamle Telltale-spillene. En ny sesong med Sam & Max med pek-og-klikk og gåteløsning hadde vært knall. Lenke til kommentar
jose1shot Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Noe av det morsomste jeg har spilt i år 10/10 Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 (endret) Noe av det morsomste jeg har spilt i år 10/10 100% enig. Ett fantastisk morsomt spill med den velkjennde Borderlands humoren. Vakkert utført. Gleder meg til fortsettelsen! edit: Jeg la merke til at jeg hadde en helt annen spillestil her ifht The walking dead. I The walking dead så prøvde jeg hele veien å ta de dialogvalgene som jeg synest virket "riktig". I Tales from the Borderlands så tok jeg hele veien de valgene som jeg trodde ville skape en morsomst mulig situasjon, og morsomt ble det! Endret 27. november 2014 av AcIdica Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Kanskje ikke så dumt, borderlandsuniverset er kult, med spillene er dølle, så en ny type spill funker sikkert bra. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå