Gå til innhold

Noen å spille MW2 med?

Elvis Plesly

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du bare skal spille for å ha noe gjøre ville jeg heller jobbet eller studert for å ha noe å gjøre.

Du har tydeligvis missforstått at mennesker trenger rekreasjon, tankeflukt og kanskje til og med tankeløshet.

Hvorfor gidder du å gå i seng om kvelden når du helle kunne tatt brevkurs og juridisk doktorgrad.

Håper aldri du bestiller deg en ferie uten å ta med deg jobbmail, dokumenter, før og etterarbeid.

Jeg mener flyturen alene er jo tid rett i dass. Da er det bedre å hoppe multiplikasjonsparadis til Hellas. Både store og lille gangetabell.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Hvis du bare skal spille for å ha noe gjøre ville jeg heller jobbet eller studert for å ha noe å gjøre.

Du har tydeligvis missforstått at mennesker trenger rekreasjon, tankeflukt og kanskje til og med tankeløshet.

Hvorfor gidder du å gå i seng om kvelden når du helle kunne tatt brevkurs og juridisk doktorgrad.

Håper aldri du bestiller deg en ferie uten å ta med deg jobbmail, dokumenter, før og etterarbeid.

Jeg mener flyturen alene er jo tid rett i dass. Da er det bedre å hoppe multiplikasjonsparadis til Hellas. Både store og lille gangetabell.

Hehe, det har jeg da aldri sagt at han skal gjøre. Han beskrev tiden som urekreasjonell. Heller jobbing en prokrastinasjon.

Lenke til kommentar

Jeg får 5,6 i snitt. Jeg vil gjerne spille litt før sengs og slike greier bare for å bli ekstra sliten. Ditt innlegg var i den grunn unødvendig. Da jeg skjønner ditt poeng "studer heller til en ren 6er" er det ting som jeg klarer meg uten. Har alt sikret meg det jeg trenger for fremtiden min, til tross for at det kan bli meget demotiverende.

Lenke til kommentar

Ah okei :)

Bare add meg så kan vi spille når du får det. Ja, BO er jo billige nå. Gamle COD er fortsatt best da, ette BO har jeg ikke blitt sånn hekta på noe COD spill. Det nyeste kan jeg ha noen forhåpninger til, men får se.

Btw min KD har gjenomsnitt på 1,8 så er ikke så god selv, eller har 4-12 i det siste, men var dorlig før så gjenomsnittet går bare sakte oppover :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...