Elvis Plesly Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 hei! Kjøpte nylid MW2 på PS3. Er relativt ny til konsoll men har spilt det før på PC. Tenkt bare å spille for å ha noe å gjøre. Noen interesserte? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Hvis du bare skal spille for å ha noe gjøre ville jeg heller jobbet eller studert for å ha noe å gjøre. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Hvis du bare skal spille for å ha noe gjøre ville jeg heller jobbet eller studert for å ha noe å gjøre. Du har tydeligvis missforstått at mennesker trenger rekreasjon, tankeflukt og kanskje til og med tankeløshet. Hvorfor gidder du å gå i seng om kvelden når du helle kunne tatt brevkurs og juridisk doktorgrad. Håper aldri du bestiller deg en ferie uten å ta med deg jobbmail, dokumenter, før og etterarbeid. Jeg mener flyturen alene er jo tid rett i dass. Da er det bedre å hoppe multiplikasjonsparadis til Hellas. Både store og lille gangetabell. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Hvis du bare skal spille for å ha noe gjøre ville jeg heller jobbet eller studert for å ha noe å gjøre. Du har tydeligvis missforstått at mennesker trenger rekreasjon, tankeflukt og kanskje til og med tankeløshet. Hvorfor gidder du å gå i seng om kvelden når du helle kunne tatt brevkurs og juridisk doktorgrad. Håper aldri du bestiller deg en ferie uten å ta med deg jobbmail, dokumenter, før og etterarbeid. Jeg mener flyturen alene er jo tid rett i dass. Da er det bedre å hoppe multiplikasjonsparadis til Hellas. Både store og lille gangetabell. Hehe, det har jeg da aldri sagt at han skal gjøre. Han beskrev tiden som urekreasjonell. Heller jobbing en prokrastinasjon. Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 26. november 2014 Forfatter Del Skrevet 26. november 2014 Jeg får 5,6 i snitt. Jeg vil gjerne spille litt før sengs og slike greier bare for å bli ekstra sliten. Ditt innlegg var i den grunn unødvendig. Da jeg skjønner ditt poeng "studer heller til en ren 6er" er det ting som jeg klarer meg uten. Har alt sikret meg det jeg trenger for fremtiden min, til tross for at det kan bli meget demotiverende. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 5,6 i K/D eller i karakterer?Jeg spiller ikke MW2 atm, men bare Black Ops. Om du har det kan vi godt spille sammen, spiller 6/7 dager i uka ellerno :b Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 27. november 2014 Forfatter Del Skrevet 27. november 2014 Karakter Jeg er elendig på konsoll, forresten. Du får være obs på det! Har sikkert 1-2 KD. Har dessverre ikke Black Ops, skaffer det sikkert snart Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Ah okei Bare add meg så kan vi spille når du får det. Ja, BO er jo billige nå. Gamle COD er fortsatt best da, ette BO har jeg ikke blitt sånn hekta på noe COD spill. Det nyeste kan jeg ha noen forhåpninger til, men får se.Btw min KD har gjenomsnitt på 1,8 så er ikke så god selv, eller har 4-12 i det siste, men var dorlig før så gjenomsnittet går bare sakte oppover Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 blir med jeg også en sjelden gang psn hegelstad Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 30. november 2014 Forfatter Del Skrevet 30. november 2014 Lagt dere til Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Jimmyboj? Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 30. november 2014 Forfatter Del Skrevet 30. november 2014 Stemmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå