Tullballj Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Har en Helly Hansen trolley med hjul. Det er noen håndtak rundt om på denne bagen men et av de har gått opp i sømmen. Ser ikke ut som transportskade. Er dette noe som kan gå inn under reklamasjon/garanti eller er dette ting man kan forvente etter bruk? Har ikke brukt den så mange ganger og ser helt strøken ut ellers. Men har fått noen turer med fly. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 (endret) Du må nesten bare ta den med til butikken du kjøpte den i eller kontakte nettbutikken og forklare skaden. De trenger ikke vite at den har vært på flytur =) Noen butikker ser forskjellig på reklamasjon/garanti en hva man kanskje er vandt med fra andre butikker. Endret 25. november 2014 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 25. november 2014 Forfatter Del Skrevet 25. november 2014 Hvor lang reklamssjonsrett har man på denne typen produkter? Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Hvor lang reklamssjonsrett har man på denne typen produkter? Jeg er ganske sikker på at det er 5 år. Dette er basert på at selv billige bag'er og sekker varer i betydelig mer enn 2 år (ihvertfall blant meg og de jeg kjenner), og dermed sier loven 5 år reklamasjonsrett. At en søm går opp etterhvert kan kanskje beskrives som "vanlig slitasje", og derfor ikke en reklamasjonssak. Det kommer an på alder og bag'ens tilstand ellers. Men på andre siden er Helly Hansen et solid varemerke, og fikser sikkert håndtaket uansett hvis du spør pent Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 27. november 2014 Forfatter Del Skrevet 27. november 2014 (endret) Fikk ny bag uten spørsmål på xxl i sportsavdelingen. Problemet var når jeg kom til kassen da ville damen der ha full pris for den da jeg hadde kjøpt den på tilbud til 200 mindre. Er det ikke slik at man har rett på nytt produkt selv om prisen er satt opp? Fikk hvertfall diskutert meg til å ikke betale noe. God service i avdelingen i det minste. Bagen er faktisk to år i januar og fikk ny. Endret 27. november 2014 av Tullballj 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Om det først er en mangel så er det klart du ikke skal betale fordi du gjorde et godt kjøp i første omgang. | Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 28. november 2014 Forfatter Del Skrevet 28. november 2014 Det jeg mente også. Sikkert en som var ny da hun var svært ung og helt ny butikk. Har imidlertid opplevd det samme før... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå