PROuser Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Leier et stort lager/verksted i et stort industriområde. Men 2-300 meter unna ligger en bedrift som brenner kaffe. (Krydder og te vet jeg ikke hva de gjør med) Men til tider med lite vind og litt drag mot oss, er det meget irriterende å jobbe på verkstedet, da eimen av brent kaffe er meget sterk.. og i flere timer etter å ha jobbet der, så kjenner man det fremdeles i halsen og nesen.. Finnes det ikke krav til slike utslipp?? Fant bare noe om andre typer brenning, feks "alloljebrenner", så stilles krav til rensing, meget høy pipe for å ikke eksponere andre for røyk osv.. Men vet ikke om kaffebrennerøyk er farlig eller ikke, men meget irriterende å gå i den eimen hele dagen! Noe som kan gjøres? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Jeg ville undersøkt om det var andre bedrifter/boliger i dette området som hadde det samme problemet. om du er den eneste som blir plaget av dette trur jeg det er lite man får gjort uten og si noe for sikkert. men jo flere som klager på samme sak jo sterkere blir saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå