Niram Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Jippi! Funker nå. Logga på serveren hjemme og endret ekstern port til 80, std intern til 32400 (plex). Satte opp port forwarding. Vips så kom serveren opp som jeg ønsket takk for hjelp!! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2015 Du endret det på selve Plex serveren, ikke sant? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 (endret) Ja, forwardet port 80 ekst til port 32400 int på PMS sin lokale IP (på router). Så endret jeg Plex sin port til 80 via remote desktop. Endret 11. februar 2015 av NiRaM Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Husk å aktivere innlogging (jeg mener å huske det er mulig), for uten det kan hvem som helst som kjenner IP-adressen din koble seg til PMS-en din! Hvordan går det ellers? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Jada, testa det i browseren i stad. Må logge inn med myplex konto. Her går alt bra ellers, takk. Litt venting hører med på sykehus da, så kjekt å ha plex i bakhånd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå