OlaTK Skrevet 4. november 2003 Rapporter Del Skrevet 4. november 2003 Haha, ja det grepe e dritvanskelig.. tok vertfall meg fleire veker å øve det inn.. Btw, Jackson sux max - Ibanez RG 4 evah! Edit: detta grepet må da vere enda vanskligare! http://jacksonguitars.com/whatshot/jenna_jpgs/jenna5.html Jackson sux? Jackson er jo et bra merke det da. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 4. november 2003 Rapporter Del Skrevet 4. november 2003 Jackson eier, er vel en grunn at mange rock/metal spillere bruker jackson gitarer Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. november 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2003 Tror jeg holder meg til Gibson jeg Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 4. november 2003 Rapporter Del Skrevet 4. november 2003 Noe for kompisen min si gitar-webside! Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 4. november 2003 Rapporter Del Skrevet 4. november 2003 Eller; jeg har hørt om ei; det var visstnok en svær dokumentarserie om henne for en tid tilbake siden... Var visstnok svært intelligent og greier ... Lurer på om hu kanskje fikk pynta litt på resultatet ved hjelp av yrkeserfaringen? Kobe Tai. Selverklært "Datanerd" - eller, ser snittet til å fronte seg som datanerd overfor et hovedsegment av markedet. Mekker egen hjemmeside (hevder hun) og driver ivei. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. november 2003 Rapporter Del Skrevet 4. november 2003 DrDoogie.. nope det er en annen av våre asiatiske venner Asia Carrera Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 4. november 2003 Rapporter Del Skrevet 4. november 2003 Mmm. Vet vel ikke helt om jeg skal være flau over dårlig kjennskap til pr0n... men dritt au, vi kjører en vestkant-uttalelse for å tåkelegge feiltagelsen: "Alle asiater ser like ut. Det var derfor så mange vietnameser døde, fordi de amerikanske soldatene tok feil hele tida. Hadde vært mye bedre om kommunistene malte et rødt kryss i pannen sin, men det ville dem ikke. Derfor er det kommunistenes feil at så mange vietnamesiske sivile mistet livet." Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. november 2003 Rapporter Del Skrevet 4. november 2003 ÅJA! Nå skjønt jeg det... Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 4. november 2003 Rapporter Del Skrevet 4. november 2003 lol, ja, kan hun ikke brukes til noe annet lenger så.. Lenke til kommentar
Pål-Espen Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Haha, ja det grepe e dritvanskelig.. tok vertfall meg fleire veker å øve det inn.. Btw, Jackson sux max - Ibanez RG 4 evah! Edit: detta grepet må da vere enda vanskligare! http://jacksonguitars.com/whatshot/jenna_jpgs/jenna5.html Jackson sux? Jackson er jo et bra merke det da. 1333905[/snapback] Jackson er bra ja, bra lyd, bra og spille på, den er ikke dårligere enn en Ibanez RG, selv hadde jeg foretrukket Ibanez'en siden Jackson ligger litt høyere i pris om du skal ha en bra en, og når du har en Ibanez RG så er det jo NESTEN Vai sin JEM men kommer helt klart til å kjøpe meg noen av Jackson sine gitarer, Kelly, warrior, RR, DK genial Jackson sin dinky med sustainiac, ikke er den dyr heller Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Altså...lite vits i å bumpe denne threaden folks. Vil du diskutere gitarer så er det plenty av info om det under kultur->musikk. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Bildene funker ikkje lengre. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Bildene funker ikkje lengre. 6727545[/snapback] Kanskje fordi det er en 3 års gammel thread? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg