Gjest member-296438 Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 At the bus stop Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Hei Pentaxen ! Nye vrier på blur , her er det en riktig fargeeksplosjon vi er vitne til. Fin komp ,kanskje noe trangt croppet . Men av og til er det jo elementer man ikke vil ha med. Likevel - thumbs up ! Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Hei Pentaxen ! Nye vrier på blur , her er det en riktig fargeeksplosjon vi er vitne til. Fin komp ,kanskje noe trangt croppet . Men av og til er det jo elementer man ikke vil ha med. Likevel - thumbs up ! Vennlig hilsen Alec Takker, Alec:-) Ja det var fargen på lua jeg ville forsterke, og da ble det en del bi effekter...... Lenke til kommentar
HSP Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Hei Pentaxen ! Nye vrier på blur , her er det en riktig fargeeksplosjon vi er vitne til. Fin komp ,kanskje noe trangt croppet . Men av og til er det jo elementer man ikke vil ha med. Likevel - thumbs up ! Vennlig hilsen Alec Jeg synes nesten motsatt av Alec Ask jeg, at det kunne vært croppet litt trangere på venstre siden. Det er noe i dette bildet som er stilig og det er den gjentagende røde sterke fargen, i lua, skjerfet til dama, en jakke og et par skilt bakover i høyre del av bildet. Henning Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Hei Pentaxen ! Nye vrier på blur , her er det en riktig fargeeksplosjon vi er vitne til. Fin komp ,kanskje noe trangt croppet . Men av og til er det jo elementer man ikke vil ha med. Likevel - thumbs up ! Vennlig hilsen Alec Jeg synes nesten motsatt av Alec Ask jeg, at det kunne vært croppet litt trangere på venstre siden. Det er noe i dette bildet som er stilig og det er den gjentagende røde sterke fargen, i lua, skjerfet til dama, en jakke og et par skilt bakover i høyre del av bildet. Henning Takker for kommentar og innspill, Henning:-) Klarte egentlig først ikke selv å finne helt ut hva det var med dette bildet. er nok noe med rødfargen mot det andre.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg