AfterGlow Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 NASA-forskere har funnet opp en «biologisk» drone.Denne dronen er laget av sopp Lenke til kommentar
MrSID Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Så om jeg setter noen propeller på en loff blir jeg oppfinner? Variasjon og videreutvikling er ikke akkurat oppfinnelse. 1 Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Jeg vil gjerne ha en flyvende loff. Kan du lage en til meg? 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Så om jeg setter noen propeller på en loff blir jeg oppfinner? Variasjon og videreutvikling er ikke akkurat oppfinnelse. Bra poeng. Men, dette er kanskje bare starten på et nytt byggemateriale, som sikkert kan benyttes flere steder. Men, jeg synes man bør ha advarselpåskrifter som f.eks. sier: Tåler ikke vann og liknende. Hvis dronen får regn på seg, går den da i oppløsning noen dager etterpå? Lenke til kommentar
Revox Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Hvis jeg kjøper en slik drone og setter den under riktige forhold og god tilførsel på fuktighet kan jeg ende opp med en armada av droner? 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Kanskje uten propellene og motorene , som ser ut som er laget av metall og plaststoffer. Lenke til kommentar
GloomAndGlow Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Mycelium er ikke en type sopp, men en del av soppen, som vokser under bakken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå