Gå til innhold

Forkurs til ingeniørutdanning?

DRGOOD

Anbefalte innlegg

I hvilken situasjon er dette gunstig/aktuelt? Har S1+S2 fra videregående, dog elendige karakterer grunnet idiotiske prioriteringer i mine yngre dager. Har generell studiekompetanse.

Sniffer nå litt på ingeniørstudiet, men mangler da altså R1+R2+F1. Men har hørt at man kan ta forkurs til ingeniørutdanning istedenfor dette, stemmer det? Har også hørt at man kan slite med matematikken i ingeniørstudiet om man kun har forkurs, så vil et eventuelt forkurs være regelrett selvmord for meg i min fremtidige ingeniørutdanning?

Hvilke institusjoner er det som har opptak fra forkurs? Har lyst til å studere på NTNU.

Min førsteprioritet er å komme inn på et ingeniørstudie, men er klar over at det er et veldig krevende studium så jeg ønsker å ha gode forutsetninger og.

Setter stor pris på tilbakemeldinger!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forkurs er ei ordning der ein i løpet av 1 år kan opparbeide seg generell studiekompetanse pluss den nødvendige fordjupninga i matte og fysikk som ein treng på ingeniørstuidet.

Forkurset er også tilgjengelig for dei som har generell studiekompetanse men manglar fordjupninga, slik som det er for din del.

I tillegg så har ein tresemesterordninga der dei som har generell studiekompetanse men mangler fordjupninga i matte og fysikk kan ta dette på sommaren før studiane starter. Dette er nok den løysninga som er mest aktuell for deg TS. Det er verdt å merke seg at ikkje alle høgskulane tilbyr tresemesterodning. NTNU har ikkje tresemesterordning.

Det at ein kan slite med matematikken om ein tar tresemesterodning er nok ei sannheit med modifikasjonar. Det er det same pensumet, men sidan du tar alt på kort tid så vil enkelte slite med at dei lærer det godt nok til at ein består eksamen, men utan å lære det godt nok til huske pensum så godt i åra seinare.
Det vil derfor være fordelaktig å være greit flink til å lære matte, men det er ikkje nødvendig.

Om du ikkje er av typen som er naturlig god i matte så er det ikkje værre enn at du må jobbe litt ekstra med akkurat desse faga på ingeniørstudiet.

Personleg så synest eg at dei to fyrste semestera var tyngst sidan eg då måtte gjennom alle dei tyngre faga som matte, fysikk, kjemi, osv. Men etter eg var ferdig med dette så være det mykje lettare å jobbe med det tyngre fagstoffet sidan eg då kun fokuserte på mitt valgte fagområde.

Det fyrste du må ta stilling til er kor lang tid du vil bruke på å komme deg inn på ingeniørstudiet. Sidan du har generell studiekompetanse frå før så treng du berre fordjupninga i matte og fysikk for å være kvalifisert. Så om du søker på ein av høgskulane/universiteta som har tresemesterodning så kan du ta dette i løpet av sommaren og være klar som ingeniørstudent til høsten.

Men om du også vil forbetre snittet ditt for å prøve å komme inn på NTNU så vil nok eit forkurs være mest aktuellt sidan du då får tid til å forbedre dei andre karakterane også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...