meastp Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hei! Sitter her og tenker på å kjøpe brukt bærbar pc i utlandet. Danmark, Sverige og Storbrittannia er jo nærmest, så jeg tenker på å kjøpe der over QXL (evt. andre). Derfor lurer jeg på hvor mye toll det er på slike varer, altså hvor mye det vil koste i tillegg alt i alt. Er det noen med erfaringer / kompetanse som vil dele den med oss/meg? mvh, Mats Taraldsvik Lenke til kommentar
zTab Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Tror regelen for å slippe unna toll er at man kan ha med seg varer for inntil 6000 kr totalt.. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Noe sånt, hvis du henter den......... Tilsendt i posten er noe annet. Da blir det mva (litt usikker på hvordan det er med brukte varer). Lenke til kommentar
meastp Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Henter du den, er jo poenget borte... Poenget er å spare penger... Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Vel, du kan jo kombinere henting med ferie eller shoppingtur. Får du den tilsendt må du nok regne med å betale litt avgifter. Se gjerne om du finner nyttig info på: http://www.toll.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå