BjørnÅgeS Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Deltagernivå: Purist. Klarer en uke med et objektiv. Kamerahus: Canon 5DmkII . (Har kjøpt inn et "nytt" brukt, savnet litt "fullformat", men fortsatt er Om-D Em5 hovedkamera ) Objektiv: Canon EF 50mm F1.8 Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 8. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2014 Mandag: Silo i motlys. Testet motlysegenskapene til Plastic Fantastic. Ikke så verst. Litt fantasiløs på min lille fotovandring i dag. Er ihvertfall i gang. _MG_9310.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Likte dette motlysbildet, jeg! Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 De store bygningene ble kanskje noe bastante i forhold til resten av silhuetten, men jeg likte godt måten solskinnet kilte seg inn i sprekken. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 9. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2014 Tirsdag: RGB-lys. Fra en økt på jobben i dag. Synes det ble dekorativt. _MG_9316.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr Kunne ha rettet det litt opp. Likte dette motlysbildet, jeg! Takk. De store bygningene ble kanskje noe bastante i forhold til resten av silhuetten, men jeg likte godt måten solskinnet kilte seg inn i sprekken. Takk, er enig i din vurdering - men det var dette jeg hadde å jobbe med i går. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Enig med deg i at dagens bilde ble svært så dekorativt. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Ser ut til at utstyret klarer motlys ganske så bra, flott bilde ble det også. RGB-lyset ble veldig severdig. Flott jobbet. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Jeg likte gårsdagen. Hva er det engentlig vi ser på? Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 10. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2014 Onsdag: Pipekonsert - eller orgel. _MG_9329-Edit.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr Enig med deg i at dagens bilde ble svært så dekorativt. Takk Ser ut til at utstyret klarer motlys ganske så bra, flott bilde ble det også. RGB-lyset ble veldig severdig. Flott jobbet. Takk 1 Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 10. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2014 Jeg likte gårsdagen. Hva er det engentlig vi ser på? Takk. Det er en lampe som man kan sette på ulike fargefilter slik at man kan se effekten av "blandingslyset". Du ser der alle fargene møtes får man hvitt lys. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Flott komponert med rett fokus Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 11. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2014 (endret) Torsdag: Pepperkakebaking. Prioriterte dette fremfor omfattende fotoprosjekt i dag. _MG_9331.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr Flott komponert med rett fokus Takk for kommentar PS: tar en pause på forum frem til søndag - da jeg skal på reise. Endret 11. desember 2014 av BjørnÅgeS Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Det var et flott orgelpipeinnslag, ikke verst å ha tilgang til så mye blankt og fint. Bra du prioriterer pepperkakebaksten, skulle ønske jeg var like bra i rute. Jeg fikk et bra tips der ved å studere kakene dine (to i ett-prinsippet). Lenke til kommentar
eks Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Fine komposisjoner, de to siste var også veldig passende for årstiden. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Pepperkaker hører jula til. Variert design på kakene gir et pluss til bildet Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Jeg liker både silo i motlys og pepperkaker, men pipekonserten var både stilig bilde og morsom tittel. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Tirsdag: RGB-lys. Fra en økt på jobben i dag. Synes det ble dekorativt. Kunne ha rettet det litt opp. Onsdag: Pipekonsert - eller orgel. Torsdag: Pepperkakebaking. Prioriterte dette fremfor omfattende fotoprosjekt i dag. Fine bilder alle tre, men holder en knapp på orgelpipene! Ellers, så er det viktig å prioritere baking i disse tider.... Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 14. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2014 Fredag: Båthavn i blåtime Besøkte Trondheim for et Julebord _MG_9334.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr Lørdag: Vinsjan på Kaja _MG_9339.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr Søndag: Handball I disse EM-tider _MG_9351.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr Idrettsgleden er stor. Takker for meg i denn uke 50-utfordringen. God jul til alle som har vært innom Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Tre fine på rappen, spesielt vinsjen på Kaja. God jul! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå