Uferdig Setnin Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 (endret) Hei! Ettersom jeg holder på å modde kabinettet mitt tenkte jeg å bytte ut fronten på det også. Her er versjon 1.1 av front biten som muligens skal bli montert på kabinettet. Kom gjerne med innspill om hvordan jeg kan gjøre dette mer spennende. Tar imot kritikk, gi meg gjerne forslag. De blå firkantene er ment til å vere luftinntak fremme. Klarte å bomme med 2 mm, men dette skal fikses i versjon 1.2 :3 En buildlog vil bli publisert her senere, gi meg gjerne tilbakemelding! Mvh Noxz // Daniel Larsen Endret 24. november 2014 av Noxz Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 25. november 2014 Forfatter Del Skrevet 25. november 2014 Bump, trenger forslag ~~ Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 25. november 2014 Forfatter Del Skrevet 25. november 2014 Update på modding av gammelt kabinett, her er den nye fronten som snart går i produksjon. Planlegger å enten få det printet ut i stål eller "mjuk" plastikk.Prototype versjon 1.3.1 Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 4. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2014 (endret) Noen som har forslag til bra lakk som tåler litt uten å bli skrapet vekk? Prøvde europris lakk, men den duger ikke. Any1? Update på modding : https://sketchfab.com/models/4d59aeddd9ed4b50b82a803ad95cf060 Bedre design og ser bedre ut. Endret 4. desember 2014 av Noxz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå