Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mye veier SMS og facebookmeldinger i en rettsak?

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er redd retten skal ta fra meg barnet mitt fordi jeg har innrømmet disse tingene på SMS. Jeg vil ikke lyve i retten, jeg må jo innrømme dette om jeg blir konfrontert!

Er det sannsynlig at de vil gjøre det? Jeg lever et helt nykternt liv nå, har fast jobb er gift med en fantastisk mann og vi gir barna våre alt vi kan (han har også ett barn med en annen kvinne)

Anonymous poster hash: 9c7d6...904
Lenke til kommentar

I en rettssak kan det aller meste legges frem som bevis, men det må være relevant, og det må kunne kaste lys over tvistetemaet. I en barnefordelingssituasjon er temaet hvorvidt du nå og i fremtiden kan gi barna god omsorg.

Her vil det være relativt vanskelig å argumentere for at en enkeltstående innrømmelse av å ha prøvd hasj én gang langt tilbake i tid får noe særlig å si. Da må man kunne føre mer bevis og ytterligere argumentasjon for at dette ikke var en enkeltstående hendelse, alternativt at dette er ett av flere symptomer på en underliggende svikt i din omsorgsevne.

Er dette alt som er å si på deg? Pisj. Hvis du kan tilskrives flere andre sosiale problemer eller indikasjoner på at barnet vil få det bedre hos din eks-partner? Da kan du begynne å bekymre deg.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...