AnonymDiskusjon Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 I en rettsak kan uttalelser gjort over sms eller facebook for flere år siden brukes som bevis? Anonymous poster hash: 9c7d6...904 Lenke til kommentar
RumbaTumba Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 (endret) Er det ikke relativt da? Endret 24. november 2014 av RumbaTumba Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. november 2014 Forfatter Del Skrevet 24. november 2014 Saken er at jeg i en sms for 3-4 år siden innrømmet å ha prøvd cannabis. Kan dette brukes imot meg idag selv om jeg kan avlegge rene urinprøver? Anonymous poster hash: 9c7d6...904 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Det er nok ikke nok grunnlag. Bare si at du ville tøffe deg og skryte av det på sms. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Ja sjølvsagt kan dei det, men jo lenger det er sidan meldingane er sendt, jo vanskeligare er det å forklare konteksten. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. november 2014 Forfatter Del Skrevet 24. november 2014 Jeg er redd retten skal ta fra meg barnet mitt fordi jeg har innrømmet disse tingene på SMS. Jeg vil ikke lyve i retten, jeg må jo innrømme dette om jeg blir konfrontert!Er det sannsynlig at de vil gjøre det? Jeg lever et helt nykternt liv nå, har fast jobb er gift med en fantastisk mann og vi gir barna våre alt vi kan (han har også ett barn med en annen kvinne) Anonymous poster hash: 9c7d6...904 Lenke til kommentar
hean Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Nå er terskelen ganske høy for å ta fra noen barna... å ha innrømmet å ha røykt cannabis er nok langt under vil ihvertfall jeg tro. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 I en rettssak kan det aller meste legges frem som bevis, men det må være relevant, og det må kunne kaste lys over tvistetemaet. I en barnefordelingssituasjon er temaet hvorvidt du nå og i fremtiden kan gi barna god omsorg. Her vil det være relativt vanskelig å argumentere for at en enkeltstående innrømmelse av å ha prøvd hasj én gang langt tilbake i tid får noe særlig å si. Da må man kunne føre mer bevis og ytterligere argumentasjon for at dette ikke var en enkeltstående hendelse, alternativt at dette er ett av flere symptomer på en underliggende svikt i din omsorgsevne. Er dette alt som er å si på deg? Pisj. Hvis du kan tilskrives flere andre sosiale problemer eller indikasjoner på at barnet vil få det bedre hos din eks-partner? Da kan du begynne å bekymre deg. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå