Superparanoid Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Jeg bruker i dag Pinnacle Studio til videoredigering. Et enkelt videoredigeringsprogram som jeg stort sett får gjort det jeg ønsker, MEN det er ikke akkurat problemfritt. Det blir ofte hakking i videoen på det det ferdige produktet (kun bilde - ikke lyd). Jeg har forsøkt mange gode råd for å unngå dette og andre problemer, men det blir aldri helt løst. Så nå er jeg i ferd med å gi opp Pinnacle, og heller prøve noe annet. Men det bør være enkelt i bruk og ikke koste altfor mye. Tips? Eksempel på hakking: (skjer flere ganger, men f.eks. rundt 12 sekunder og 53 sekunder). Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 (endret) Kjøpte denne pakka hos mpx.no for 699,- Endret 24. november 2014 av flageborg Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 24. november 2014 Forfatter Del Skrevet 24. november 2014 Du er fornøyd med det? Lett å bruke? Jeg hadde hele Adobe pakka for noen år siden, hvor blant annet Adobe Premiere fulgte med, men det skjønte jeg ikke så mye av. Men Adobe Premiere Elements kjenner jeg ikke til. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Du er fornøyd med det? Lett å bruke? Ja, bruker PSE 12 og PPE 12 hver dag....har vært innom Pinnacle og PowerDirector, men Adobes grensesnitt er lettere å jobbe med... Lenke til kommentar
vidor Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Du kan teste ut Sony Movie Studio gratis. Da ser du fort om det er noe for deg. http://www.sonycreativesoftware.com/moviestudiope Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 26. november 2014 Forfatter Del Skrevet 26. november 2014 Godt tips, det skal jeg teste. Takk for alle gode råd! Lenke til kommentar
Photon Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Bruker selv Cyberlink Powerdirector. Har vunnet ganske mange test-samlinger. http://www.cyberlink.com/products/powerdirector-ultra/compare_en_US.html Selv abonnerer jeg, ca 500kr året og da får du alle oppdateringer gratis, pluss at du får en haug med software. Inkludert audio, color og photo editor. http://www.laptopmag.com/best-video-editing-software Lenke til kommentar
kilowatt Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Jeg bruker NCH Video Pad Video Editor. Men jeg får også dette problemet med flimring. Det oppstår alltid i skjøten mellom to snutter, og er noe mer sjenerende enn det du viste. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 ...jeg får også dette problemet med flimring. Det oppstår alltid i skjøten mellom to snutter, og er noe mer sjenerende enn det du viste. Med Premiere Elements har jeg aldri opplevd tilsvarende problem, og jeg har mange skjøter/snutter i alle filmene jeg lager... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå