Superparanoid Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Hva er det som skjer med Google Chrome? Plutselig ville den ikke spille av videoene på VGTV lenger. Eller jo, den spiller de av, men skjermen er svart og det kommer ikke noe bilde. Fungerer fint i andre nettlesere. Forsøkt restarte PC'n, men det var tydeligvis ikke riktig løsning... Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Har hatt lignendes problemer dog VG-tv er jo ikke den mest stabile saken som finnes, men trur jeg slettet "catche" og slik sist gang jeg fikk det problemet. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 24. november 2014 Forfatter Del Skrevet 24. november 2014 Takk for tips, men det fungerte dessverre ikke. Andre løsninger? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Samme her idag, fikk bare lyd. Du kan prøve å deaktivere eventuelle extensions slik som AdBlock å se om det hjelper på. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 24. november 2014 Forfatter Del Skrevet 24. november 2014 Det hjalp ja. Men da slapp jeg ikke unna reklamen lenger... Lenke til kommentar
forever young Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 samme har sjedd hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå