Elvis Plesly Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Hei! Jeg kjøpte nylig en PS3 og CoD MW2 (brukt). Vil gjerne spille online da jeg hadde en god opplevelse med det på PC. Men jeg bare lurer på om det er slik at serverne er blitt lagt ned for alltid? I det minste for meg på min skjerm, står det kun "Connecting to Matchmaking Server" i al evighet. Jeg kom en gang videre, men da sto det "Fetching rank (osv)"... Vet noen om dette? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Sjekk status på NAT. Bør være NAT 2 eller NAT 1 for å kunne koble deg til spill lett. https://www.youtube.com/watch?v=PExXds4LKcE Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Bare gled deg til du kommer inn.. Bare aimbot å uav hack.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Hei! Jeg kjøpte nylig en PS3 og CoD MW2 (brukt). Vil gjerne spille online da jeg hadde en god opplevelse med det på PC. Men jeg bare lurer på om det er slik at serverne er blitt lagt ned for alltid? I det minste for meg på min skjerm, står det kun "Connecting to Matchmaking Server" i al evighet. Jeg kom en gang videre, men da sto det "Fetching rank (osv)"... Vet noen om dette? Det er bare en server, og den blir nok ikke lagt ned før om kanskje 10-50 år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå