Gå til innhold

Netflix gavekort

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, noen som vet hvor man kan kjøpe Netflix gavekort?

Netflix har sluttet med å selge Netflix gavekort (for mange måneder siden) så du får neppe kjøpt et for å si det slik. Kan være det er noen falske i omløp på Ebay, men ville vel ikke brukt pengene på slikt.

Lenke til kommentar

Hei, noen som vet hvor man kan kjøpe Netflix gavekort?

Netflix har sluttet med å selge Netflix gavekort (for mange måneder siden) så du får neppe kjøpt et for å si det slik. Kan være det er noen falske i omløp på Ebay, men ville vel ikke brukt pengene på slikt.

Det er feil.

Netflix selger fremdeles gavekort, men så vidt meg bekjent kun i Canada og USA.

https://help.netflix.com/en/node/20830

Lenke til kommentar

De har solgt gavekort i noen år i alle fall. Jeg har de siste årene betalt kun $20-30 per år for min Netflix USA konto, som også selvsagt fungerer perfekt her i Norge om jeg vil se på ting med tekst. Så bruker jeg VPN om jeg vil se på noe nytt.

Men i år viste det seg å være umulig å få tak i slike gavekort, men får lete litt til.

Lenke til kommentar

Dette er svaret eg fikk fra Netflix support:

I just checked the information for gift cards, right now the gift card are only available in the US, Canada, Germany, Austria and Mexico, and we are currently working to get them in the other regions

Soon they will be available in your region, but for now you can use a prepaid visa or master card, so you can refill and use it for the netflix service
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...