One 7 Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Hei, noen som vet hvor man kan kjøpe Netflix gavekort? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Hei, noen som vet hvor man kan kjøpe Netflix gavekort? Netflix har sluttet med å selge Netflix gavekort (for mange måneder siden) så du får neppe kjøpt et for å si det slik. Kan være det er noen falske i omløp på Ebay, men ville vel ikke brukt pengene på slikt. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Hei, noen som vet hvor man kan kjøpe Netflix gavekort? Netflix har sluttet med å selge Netflix gavekort (for mange måneder siden) så du får neppe kjøpt et for å si det slik. Kan være det er noen falske i omløp på Ebay, men ville vel ikke brukt pengene på slikt. Det er feil. Netflix selger fremdeles gavekort, men så vidt meg bekjent kun i Canada og USA. https://help.netflix.com/en/node/20830 Lenke til kommentar
myhken Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Ja, da har de startet igjen. Det var helt stopp en stund i alle fall. var på utkikk selv, etter US Netflix, siden det er en slik konto jeg har. Kan være de stoppet det rundt den tiden de økte prisen. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Aner ikke når de stoppet eller startet, men i Juli iår, sa dem at de skulle begynne med gavekort for salg i butikker osv. Tviler sterkt på at dem har hatt noen pauser siden da. Ser heller ingen tegn på at de solgte gavekort før dette tidspunktet. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 De har solgt gavekort i noen år i alle fall. Jeg har de siste årene betalt kun $20-30 per år for min Netflix USA konto, som også selvsagt fungerer perfekt her i Norge om jeg vil se på ting med tekst. Så bruker jeg VPN om jeg vil se på noe nytt. Men i år viste det seg å være umulig å få tak i slike gavekort, men får lete litt til. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 24. november 2014 Forfatter Del Skrevet 24. november 2014 Dette er svaret eg fikk fra Netflix support: I just checked the information for gift cards, right now the gift card are only available in the US, Canada, Germany, Austria and Mexico, and we are currently working to get them in the other regions Soon they will be available in your region, but for now you can use a prepaid visa or master card, so you can refill and use it for the netflix service Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå