Stafflex Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Mobilen min har hengt seg opp? Hvordan restarter jeg den? Er ikke utakbart batteri.. Lenke til kommentar
Mr King Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Hold inne power og volum knappen samtidig i 5 sek! Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Hold inne powerknappen og volum opp knappen. Trykker du volum ned i staden så tar du screenshot. Om dette ikkje fungerer så er det ein liten raud knapp ved sidan av simkortet (bak luka) som er merka "OFF" og med ei lita pil. Denne kan trykkast inn ved hjelp av ein tynn gjenstand. 1 Lenke til kommentar
Stafflex Skrevet 24. november 2014 Forfatter Del Skrevet 24. november 2014 Takk Det funket med å holde power og volumet inne. Lenke til kommentar
Stafflex Skrevet 24. november 2014 Forfatter Del Skrevet 24. november 2014 Hvordan får jeg tilbake en fjernet bluetooth parring? Fjernet parringen til headsettet, og nå finner jeg den ikke når jeg søker selv om begge er på og synlige. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Hvordan får jeg tilbake en fjernet bluetooth parring? Fjernet parringen til headsettet, og nå finner jeg den ikke når jeg søker selv om begge er på og synlige. Hvis du fjernet parringen må du parre på nytt. Lenke til kommentar
Stafflex Skrevet 24. november 2014 Forfatter Del Skrevet 24. november 2014 Ja, det vet jeg.. Men den kommer ikke opp under tilgjengelige enheter etter jeg fjernet parringen. Lenke til kommentar
Mr King Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Slå av/på begge enhetene! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Ja, det vet jeg.. Men den kommer ikke opp under tilgjengelige enheter etter jeg fjernet parringen. Du må sette headsettet i synlig modus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå