kwjohan Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Dompap dame Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Hei, kwjohan. Dompap er vanskelig å fotografere, - dels fordi den er sky, men også fordi det svarte hodet gjør at øynene lett "blir borte". Du har imidlertid tatt et godt bilde, der til og med glimt i øyet er med ! Jeg har så langt ikke greid å ta et så godt bilde av dompap som du har gjort, og dersom jeg skulle klare det, ville jeg bli svært fornøyd. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Et flott skudd dette ! Lenke til kommentar
kwjohan Skrevet 24. november 2014 Forfatter Del Skrevet 24. november 2014 Hei, kwjohan. Dompap er vanskelig å fotografere, - dels fordi den er sky, men også fordi det svarte hodet gjør at øynene lett "blir borte". Du har imidlertid tatt et godt bilde, der til og med glimt i øyet er med ! Jeg har så langt ikke greid å ta et så godt bilde av dompap som du har gjort, og dersom jeg skulle klare det, ville jeg bli svært fornøyd. Vennlig hilsen Albert. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg