mobilen.no Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Men nordmenn vil fremdeles ha Samsungs flaggskip.Samsung Galaxy S5 hoper seg opp på lagrene Lenke til kommentar
Juke Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 (endret) Jeg syntes S5 var ganske skuffende da den kom, sammenliknet med konkurrerende telefoner som Sony Xperia Z2, så dette kom vel ikke akkurat som noen bombe. Uten å ha sjekket noen tall på det, antar jeg også at folk i større og større grad velger rimeligere Android-telefoner, siden mange av de tross alt er mer enn gode nok til å dekke det behovet folk flest har. Noe som i så fall heller ikke lover særlig godt for etterspørselen etter Samsungs (eller andres) toppmodeller fremover. Endret 24. november 2014 av Juke 3 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Kjøpte meg S4 i vår og har aldri misunnet S5-eiere. Det er rett og slett alt for liten forskjell på modellene. 7 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Ikke overraskende at det gikk ekstra godt her til lands. Passer jo egentlig norske forhold mye bedre enn forgjengeren og mange andre kandidater. Tenker da selvsagt på at den tåler å bli brukt normalt høst, vinter og vår. Noe som har vært problematisk tidligere. Og det uten å gå ned på funksjoner og ytelse som S4 active. 3 Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Sett ned prisene da, vel. Tilgjengelighet og etterspørsel. Hoper de seg opp, sett prisene ned og flere vil bli solgt. Til meg, f.eks. 3 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Det er et hardt marked dette. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Jeg byttet til meg en slik for noen mnd siden og ble kjempeskuffet. Lyden i øretelefonutgangen var trist. Angret på at jeg byttet bort min HYC One M7 med den, men den var heldigvis enkel å bytte bort i noe annet igjen. Lenke til kommentar
Tarzan93 Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Jeg tror også litt av grunnen til at det hoper seg opp på lagrene er fordi vi brukte så mye penger på mobilen vi har fra før, så vi vil at den skal vare en stund. Neste modellen er rett og slett kanskje ikke verdt å oppgradere til. For min del kan jeg godt hoppe over noen modeller. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå