Gå til innhold

Hvilket fotballag liker dere best?

Thomas :-)

Anbefalte innlegg

Dårlig periode ;)

Dessuten spillte vi da uavgjort mot lyn 30/6.Og ikke kall det idiotisk laget ditt bedre fordi de gullet inn 1 mål forrige gang.

Og hvis du mener at lyn er så forbanna mye bedre så ligger de bare to plasser over enga med 2 poeng. dessuten tapte lyn 3-0 mot rosenborg 27/4 mens enga bare tapte 1-0 ufortjent mot rosenborg den 13/04

Og det er litt merkelig at du drar frem dette med tromsø siden enga vant 3-0 og gangen før der igjen spilte uavgjort

Og du lyn fanboy,hvordan gikk det for dere mot lillestrøm da?Eller mot ålesund som enga knuste i sesongåpningen?Og du spør en enga-fan om hvordan det gikk mot brann når lyn tapte 4-1 søndag 27.07

Og dessuten, hvordan gjorde egentlig lyn det i cupen i fjor a? Hmm,mener å huske at enga vant over odd-grenland i finalen. :nice:

Og så skal jeg avslutte med den største ydmykelsen et fotballlag kan oppleve. Denne er fakstisk umulig å forsvare. Husker du hva som skjedde den 29ende mai 2003 på jæren?Den datoen tapte nemmelig lyn 4-0 mot jærbøndene bryne! BRYNE!

Noe sånnt skulle ikke engang lyn klare å prestere! Kan i farten også nevne at enga har vunnet mot bryne de to forrige gangene de har møttes uten at det skulle være noe å skryte av.

Dessuten har lyn så tafatte supportere at de sliter med publikum på hjemmebane.

Er ikke uvanelig at enga har flere supportere med seg på bortebane en hva lyn har på hjemmebane.

Nå burde jeg ha klart å yppe på meg noen lyn supportere :D:D:D:D

Edit: dessuten har enga -3 i målforskjell mens lyn har -11, så det så .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eller mot ålesund som enga knuste i sesongåpningen?

NEI! USJ! PFØY FYSJ!

Jeg som akkurat hadde klart å slette denne opplevelsen fra minnet :(

Hvis enga rykker ned( som de selfølgelig ikke gjør ) så skal vi gjenta det til neste år ;)

Lenke til kommentar

hater fotball....

det er nok wimbildon(vet ikke engang hvordan det staves)... grunnen til dette er at Vinny Jones spilte der en stund.. og han er(var) min ynglings spiller.. (lurer på hvorfor..hehe(rekord i antall røde kort *grin* hint hint..))

Endret av AMD-guru #1
Lenke til kommentar

Jaja... Så tapte Norge, da...

Espen Johnsen skulle gått ut med æren i behold. Ikke vanskelig å se at han satt seg selv foran det norske landslag.

Han var litt for høy etter forrige kamp.

Men resten av laget var elendig også. Bortsett fra de første minuttene i 2. omgang.

Lenke til kommentar

En smule offtopic:

Kan Thomas :-) eller en moderator endre emnet til "Hvilket fotballag liker dere best?"

"hva liker dere fotball laget?" er en smule plagsomt å lese.

(ikke ment som dissing av trådstarter)

EDIT: Fordømte smilefjes i navnet til Thomas :-)

*ikke aktiver smilies*

Endret av PT
Lenke til kommentar

shew2.jpg

Rosenborg og Viking er de

beste lagene i Norge.

Men det hadde vært kjempegreier om de fikk

et topplag i Oslo også som kunne matche de

andre beste. Det burde de få til det hadde

vært bra for norsk fotball :yes:

kanskje vif, lyn, skeid m.fl. skulle fusjonert

og dannet et Oslo Fk? ..hmm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...