Thomas :-) Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Jag spør dere er Manchester Unted rike over verd eller RM? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Lyn selvfølgelig! Skal på Ullevål i morra og se Lyn - Lillestrøm Lyn er ett gammelt, gammelt lag, med tradiosjon fra første dag! Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Må jo si Viking jeg da, siden jeg er siddis... synes også det var synd at jærbøndene, altså Bryne, spiller i 1. divisjon neste år. Ellers blir det AC Milan, Liverpool, Newcastle. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 jeg er ikke gale men se her BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! æ Bæst!!!!!! tape og slå slå , bank sånn bergen er det Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 jeg synes det er kjett og se på fotball kamp, tror aldri jeg har sett en hel kamp.. men å spille fotball selv er greit nok :-) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hvorfor se på fotball, når man heller kan spille? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Molde og Lillestrøm. Og utenfor Norge, Liverpool og Real Madrid! :nice: Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Man U, trofast fan siden 88! Er ikke helt med i Norge, men Ham Kam er litt kule. Har litt sansen for Wolves også. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Må bar si det at Bryn er det BESTE man kan heie på! Av storlag i Norge er det Molde som eier Og av utenlandske digges Real Madrid (minus for Beckham!). Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Lyn er ett gammelt, gammelt lag, med tradiosjon fra første dag! Akkurat som: Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Byen e' Bergen og laget er Brann. Stedet er Stadion og syng alle mann; Heia Brann, Brann, Braaaaannn Heeeeiiiiiiaaaaaaa BRANN! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Byen e' Bergen og laget er Brann.Stedet er Stadion og syng alle mann; Heia Brann, Brann, Braaaaannn Heeeeiiiiiiaaaaaaa BRANN! Byen e bomba og laget e bånn! Stadion e nedlagt, så syng alle månn; UUUUUTTTT! UUUUUTTTT! UUUUUTTTT med Brånn. Klarte ikke dy meg! V A L E N C I A FOREVER Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Syns det er veldig artig å se hva FFK har fått til, så selv om jeg er sarping så gleder FFK fotballhjertet mitt! Nå må bare Raymond se å få ræva si hjem fra Bergen! Har også likt Chelsea en goood stund, så med skepsis på hva som skjedde før sesongen - men Ranieiri har takla det veldig bra! ...og HamKam og Ståle Solbakken med landslagsfotballen sin kan brenne i Hel... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 jeg er ikke gale men se herBRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! BRANN!! æ Bæst!!!!!! tape og slå slå , bank sånn bergen er det brann er et elendig lag! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Gleder meg til Vålerenga rykker ned.. *hade bra vål'enga, hade bra vål'enga, hade bra vål'enga* Lenke til kommentar
OuO Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Vålerenga! Beste laget! Og nei,de kommer ikke til å rykke ned,og hvis det skjer så er vi tilbake til neste år og vinner eliteserien Håper ikke Rosenborg vinner til neste år, de er så forbanna kjipe.Hvem som helst kan få lov til å vinne,bare ikke rosenborg. Ellers så må jeg si meg enig i at det er mye morsommere å spille fotball en å se på (med mindre man er på tribunen). Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Vålerenga! Beste laget! Og nei,de kommer ikke til å rykke ned,og hvis det skjer så er vi tilbake til neste år og vinner eliteserien HAHAHahhaHAHAhAHHAHAHAHahhahahHAHA! <- Lyn-fan! Enga sux, hvordan gikk det mot Lyn da Mr. fan? Og hvordan gikk det mot Brann? =D Og hvordan gikk det da Tromsø scorte? :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå