AfterGlow Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Forsvant under en rafting-tur og overlevde 17 måneder i elven.Se dette GoPro-kameraets siste ferd nedover elven Lenke til kommentar
ragev Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 En kamerat av meg mistet GoProen sin i sjøen for et drøyt år siden i forbindelse med et hopp fra en klippe. Omtrent ti måneder senere dro vi dit med dykkeutstyr og fant kameraet på 18-20 meter (vi visste ikke på forhånd hvor dypt det var der). Hoppet skulle filmes, og kameraet ble funnet med linsen rettet oppover. Spenningen var stor da vi tok ut minnekortet og puttet det i en PC. Tl;dr Alle filer var intakte etter nesten et år på bunnen, og noen minutter uti filmen kommer en torsk og undersøker kameraet. Det var artig. 7 Lenke til kommentar
BjaAlean Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 En kamerat av meg mistet GoProen sin i sjøen for et drøyt år siden i forbindelse med et hopp fra en klippe. Omtrent ti måneder senere dro vi dit med dykkeutstyr og fant kameraet på 18-20 meter (vi visste ikke på forhånd hvor dypt det var der). Hoppet skulle filmes, og kameraet ble funnet med linsen rettet oppover. Spenningen var stor da vi tok ut minnekortet og puttet det i en PC. Tl;dr Alle filer var intakte etter nesten et år på bunnen, og noen minutter uti filmen kommer en torsk og undersøker kameraet. Det var artig. URL? 2 Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Jeg krasja modellflyet mitt med gopro en vinter. Jeg hadde ikke dekselet på kameraet, og jeg fant det ikke igjen. Da snøen forsvant fant jeg igjen kameraet. Det funker fortsatt men ikke like bra. Det klikker litt for den. Det første gopro kameraet tåler veldig mye. Mista det i vann, og krasja det utallige ganger. Jeg vet ikke om gopro 2 og 3 er like solide. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Dette er jo fantastisk reklame for GoPro! Knallbevis på at det funker under store påkjenninger i naturen. Lenke til kommentar
ragev Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 En kamerat av meg mistet GoProen sin i sjøen for et drøyt år siden i forbindelse med et hopp fra en klippe. Omtrent ti måneder senere dro vi dit med dykkeutstyr og fant kameraet på 18-20 meter (vi visste ikke på forhånd hvor dypt det var der). Hoppet skulle filmes, og kameraet ble funnet med linsen rettet oppover. Spenningen var stor da vi tok ut minnekortet og puttet det i en PC. Tl;dr Alle filer var intakte etter nesten et år på bunnen, og noen minutter uti filmen kommer en torsk og undersøker kameraet. Det var artig. URL? Hehe. Jeg tror ikke han har lagt ut videoen. Skal høre med ham om han kan gjøre det. Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Selve GoPro kameraet hadde ikke tålt et halvsekund i elva uten dekselet. Contour derimot, der snakker vi solide kamera. Lenke til kommentar
ragev Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 En kamerat av meg mistet GoProen sin i sjøen for et drøyt år siden i forbindelse med et hopp fra en klippe. Omtrent ti måneder senere dro vi dit med dykkeutstyr og fant kameraet på 18-20 meter (vi visste ikke på forhånd hvor dypt det var der). Hoppet skulle filmes, og kameraet ble funnet med linsen rettet oppover. Spenningen var stor da vi tok ut minnekortet og puttet det i en PC. Tl;dr Alle filer var intakte etter nesten et år på bunnen, og noen minutter uti filmen kommer en torsk og undersøker kameraet. Det var artig. URL? Tok litt tid, men her: https://vimeo.com/115062788 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå