Gå til innhold

Verdens ende er nær

DesertGlow

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel ....

er jo Dagbladet da ..

men de har faktisk blitt litt kule ..

lest artikklen om Kazaa eller?

Platebransjen gikk til retten for å få fjernet en link. De tapte som fortjent. Her er linken.

*grin*

og ikke glem

Retten fant ut at det verken var grunn til å forby linker eller kreve erstatning.

'Saksøker har tapt saken fullstendig', skriver retten.

'Klovner i Kamp', sier vi.

PS: Her linken til Kaaza.

Sue us!

er litt tøfft av de egentlig :p

Lenke til kommentar
(Håper Bjørn-Tore vinner anyway)

Litt Off-Topic i Off-Topic delen av forumet, men; Det håper jeg også! :woot:

På en annen side, så synes jeg begge er verdige Farmen vinnere, så sånn sett så kunne det ikke gått bedre for meg(!) denne gangen her! :cool: hehe..

Men, jeg håper mest på Bjørn Tore.. ..også litt (masse!!) for å irritere Bente! :grin:

Mvh

Bone

Lenke til kommentar

Hver gang Dagbladet skriver en ny sak kommer jo denne opp som hovednyhet, så rykker den nedover etterhvert som det kommer mer.

Er det så farlig at de skriver om *meget* populære TV-programmer som mange folk liker å se altså? Hovednyhet og hovednyhet... Merkelig at de ikke engang nevner helikopterkrasjet som drepte noen amerikanere tho. Kanskje de er for opptatt med å se på BigBrother Tsjekkoslovakia for å finne en ny nyhet? :)

Lenke til kommentar
Hver gang Dagbladet skriver en ny sak kommer jo denne opp som hovednyhet, så rykker den nedover etterhvert som det kommer mer.

Er det så farlig at de skriver om *meget* populære TV-programmer som mange folk liker å se altså? Hovednyhet og hovednyhet... Merkelig at de ikke engang nevner helikopterkrasjet som drepte noen amerikanere tho. Kanskje de er for opptatt med å se på BigBrother Tsjekkoslovakia for å finne en ny nyhet? :)

Det stemmer ikke. Forøvrig var denne hovedsak i mange timer.... jeg gir opp den avisa der.

Lenke til kommentar

Sett forsiden på papirutgaven i dag ?

Ikke kom og fortell meg at den også synker nedover etterhvert (eller det er vel akkurat det den har gjort *grin* )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...