DesertGlow Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg var inne på dagbladet nå, og der kom jeg over følgende: http://afweb.hit.no/~u022932/armageddon.jpg (111 KB) Når hovedoverskriften i Norges nest største avis er at to deltagere ikke kom til finalen i Farmen, da må det bety at enten er armageddon på vei eller så skjer det virkelig for lite i verden... Det er vanvittig tragisk! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Vel .... er jo Dagbladet da .. men de har faktisk blitt litt kule .. lest artikklen om Kazaa eller? Platebransjen gikk til retten for å få fjernet en link. De tapte som fortjent. Her er linken. *grin* og ikke glem Retten fant ut at det verken var grunn til å forby linker eller kreve erstatning. 'Saksøker har tapt saken fullstendig', skriver retten. 'Klovner i Kamp', sier vi. PS: Her linken til Kaaza. Sue us! er litt tøfft av de egentlig Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hehe kult. På tide at noen tør å stå imot møkka riaa ol. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Konge gjort av dagbladet da... (Håper Bjørn-Tore vinner anyway) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Vel, vi lever i en verden der underholdning er det som mennesket pr dags dato, så at dagbladet gjør en stor sak av det på sine websider overrasker meg ikke i det hele tatt egentlig. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 (Håper Bjørn-Tore vinner anyway) Litt Off-Topic i Off-Topic delen av forumet, men; Det håper jeg også! På en annen side, så synes jeg begge er verdige Farmen vinnere, så sånn sett så kunne det ikke gått bedre for meg(!) denne gangen her! hehe.. Men, jeg håper mest på Bjørn Tore.. ..også litt (masse!!) for å irritere Bente! Mvh Bone Lenke til kommentar
Term Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hah, har ikke sett en episode av farmen engang. Synes det bare tøv hele greia. Da sitter jeg meg heller med en kikkert og titter over på naboen. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Og tragedien fortsetter... http://afweb.hit.no/~u022932/armageddon2.png Dette er rett og slett for tragisk! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Det står noe skrevet om dritten i alle avisene. Kem bryr seg? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hver gang Dagbladet skriver en ny sak kommer jo denne opp som hovednyhet, så rykker den nedover etterhvert som det kommer mer. Er det så farlig at de skriver om *meget* populære TV-programmer som mange folk liker å se altså? Hovednyhet og hovednyhet... Merkelig at de ikke engang nevner helikopterkrasjet som drepte noen amerikanere tho. Kanskje de er for opptatt med å se på BigBrother Tsjekkoslovakia for å finne en ny nyhet? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Hver gang Dagbladet skriver en ny sak kommer jo denne opp som hovednyhet, så rykker den nedover etterhvert som det kommer mer. Er det så farlig at de skriver om *meget* populære TV-programmer som mange folk liker å se altså? Hovednyhet og hovednyhet... Merkelig at de ikke engang nevner helikopterkrasjet som drepte noen amerikanere tho. Kanskje de er for opptatt med å se på BigBrother Tsjekkoslovakia for å finne en ny nyhet? Det stemmer ikke. Forøvrig var denne hovedsak i mange timer.... jeg gir opp den avisa der. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hver gang Dagbladet skriver en ny sak kommer jo denne opp som hovednyhet, så rykker den nedover etterhvert som det kommer mer. Sett forsiden på papirutgaven i dag ? Ikke kom og fortell meg at den også synker nedover etterhvert (eller det er vel akkurat det den har gjort *grin* ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå