Gå til innhold

Handletur

Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Hei Pentaxen !

Kreativt , det blir vel slik vi fremstår under julehandelen.

Skjønner at du er inne i en blurry periode , og at personene er plassert midt i bildet gjør ikke så mye her ,da det kan være at de passerer i forbifarten.Men det hadde sikkert vært påpekt av den godeste hr. Kneppen.

Vennlig hilsen

Alec

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Hei Pentaxen !

Kreativt , det blir vel slik vi fremstår under julehandelen.

Skjønner at du er inne i en blurry periode , og at personene er plassert midt i bildet gjør ikke så mye her ,da det kan være at de passerer i forbifarten.Men det hadde sikkert vært påpekt av den godeste hr. Kneppen.

Vennlig hilsen

Alec

Takker for kommentar, Alec:-) Er nok litt blurry nå om dagen. Ble litt inspirert av HSP, som virkelig har grepet om dette.

Ang. Kneppen, så er det gått han har en velfortjent ferie, ellers hadde jeg ligget tynt an:-))

Endret av member-296438
Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Ojj..her blir man svimmel..ja er nok slik tiden føre jul og julehandelen er for mange.. prøver å ta det med ro jeg.. og Colareklamen er fin på begge sider av hovedmotivet! Ble bra dette!!

Hilsen Tove

Takker, Tove:-) Tenker med gru på hvordan det ser ut gatelangs i ukene fremover......Godt du har evnen å ta det litt med ro. Stor mangelvare det i disse tider:-)

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Hei, Pentaxen.

God illustrasjon av hvordan mange opplever julehandelen, og når stresset når høyeste nivå, er følelsen også blitt beskrevet på følgende måte:

"Enten står'e helt stille, eller så går'e trill rundt !" ! :)

Vennlig hilsen

Albert.

Takker for kommentar, Albert. Du tok det på kornet:-) Godt sagt!

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Dette fikk du bra til Pentaxen, slike bilder er en egen kategori som heter: Intentional Camera Movement (ICM)

Stå på, venter på mer,trenger slike her, ikke bare glansbilder.

I.Olin

Takker for hyggelig kommentar:-) Gøy å prøve nye ting, så vi får se.... ICM er kanskje noe for meg, ustødig som jeg kan være på hånda.....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...