Gå til innhold

Julien Blanc, mannen vi skal hate sies det

Civilix

Anbefalte innlegg

RSD har vært lenge i bransjen, leeeenge før denne fyren ble med. Og de har et godt rykte meg bekjent. Jeg har fått mye ut fra den gjengen der selv.

Ja, dette startet jo med Owen Cook eller Tyler Durden som han likte å kalle seg back in the days. Han har nå gått over til å jobbe med Anthony Robbins - "Guden" av selvutvikling i US.

Så vidt jeg vet trakk han seg ut av RSD og overlot det til, blant annet Blanc. (Owen selv ble far til et par unger og det endret _kanskje_ hans perspektiv på livet).

Har ikke fått med meg dette. Noe nytt? Vet jo at han er mer over i selvutviklingsbiten om dagen.

Noe nytt vet jeg ikke - selvutvikling kan vel ikke sees på som et beskyttet fagfelt, så det som er "nytt" innenfor det segmentet, må i så fall være det du selv gjør research på :)

Jeg har ikke fått med meg at Tyler har "gitt bort" RSD og samarbeider med Tony Robbins. Finner heller ikke noe når jeg googler. Derfor jeg lurer på om det er nytt? Det andre er old news

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei? Jeg mener det er feil at han bruker "lekevold". Tror ikke det går an å skrive det noe særlig klarere.

Mener dere oppriktig at ingen vil få en dårlig opplevelse at å bli tatt rundt halsen av en fyr de ikke kjenner? Er det ok oppførsel etter at man har snakket sammen i fem minutter og tatt temperaturen på stemningen?

Det er milevis mellom å oppføre seg kjedelig og å drive med lekevold. Da inkluderer jeg også den "Pikachu" hvor han tok tak i hodet til damene og dyttet dem ned mot skrittet.

For meg virket din tenkemåte så langt der ute at jeg ville være sikker på at jeg ikke misforstod deg.

Definitivt vil noen få en dårlig opplevelse av å bli tatt rundt halsen, men som nevnt over her vil noen få dårlige opplevelser av alt mulig annet også.

Det å begrense seg til en veldig snever og "sikker" sone når man kommuniserer med kvinner synes jeg blir alt for kjedelig, rett situasjon og rett tid tillater ganske så drøye ting mener jeg.

En kveld på byen skal være moro, hvis ikke hva er vitsen.

Lenke til kommentar

Ikke gjør deg dummere enn du er. En bytur bør være moro, men ikke med den følge at den er ubehagelig for andre. En rød genser, som ble brukt som eksempel på forrige side, er tillatt i henhold til normene i de aller fleste situasjoner. Derimot har du grunn til å forvente at kvelertak og å presse en annen persons hode ned i skrittet ditt kan oppleves som ubehagelig og en psykisk og fysisk invasjon i den personens sfære. Ofte kan man nok lykkes med å framstå mystisk, dominant eller spennende i noen grad, men det er likevel en uakseptabel metode og kan likevel være en dårlig opplevelse for den som er utsatt.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...