€uropa Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Kan du vise meg til hvor det oppfordres til psykiske og fysiske overgrep? Mitt problem er at ingen så langt har kunne vise til dette, alt som presenteres fra motstandere er forhåndsdømming eller innhold som ikke engang brukes i kursene. Jeg antar at du sjekket lenkene til Zealuu. Hvis ikke det kommer godt nok fram der, har du så snille øyne at det for meg ikke er verd å bruke noe mer tid på det. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Kjekt å se dere gi fyren på pukkelen, ante ikke at han var så sprø. Helt klart en pickup narsissist. Narsissisme-epidemien har gått for langt, når rekrutteringen foregår helt åpent. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 24. november 2014 Forfatter Del Skrevet 24. november 2014 Kan du vise meg til hvor det oppfordres til psykiske og fysiske overgrep? Mitt problem er at ingen så langt har kunne vise til dette, alt som presenteres fra motstandere er forhåndsdømming eller innhold som ikke engang brukes i kursene. Jeg antar at du sjekket lenkene til Zealuu. Hvis ikke det kommer godt nok fram der, har du så snille øyne at det for meg ikke er verd å bruke noe mer tid på det. Jeg sjekket linkene ja, og fant ikke det overbevisende... En tumbler konto som påstod en del ting om han som privatperson. Det kan være riktig eller feil, at en mann i rampelyset får folk som henger seg på for å få sine 15 minutter er dog ikke noe jeg ikke finner for spekulativt. "Bevisene" er stort sett hans twitter meldinger, en twitter som ut i fra hva jeg kan se og hva han sa for over ett år siden er en samling av stereotype over grensen beskjeder med hensikt å provosere. Så var det artikkelen hos buzzfeed, som ser ut til å påstå at han lærer bort trakassering uten for så vidt å vise til noe av dette. Hvis påstanden var at han gjorde en del ting i dårlig smak ser jeg at man kan argumentere for det, men så langt alt jeg har sett har vist til en mann som har et veldig ansvarlig kursinnhold(det er kursinnholdet som er nekten, ikke mannen i seg selv), men som også har en online-profil ment for å provosere. Mer en nok av påstander ute å går, men jeg ser ikke hvorfor påstander alene skal være nok til å hindre arbeidsvisum. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Kan du vise meg til hvor det oppfordres til psykiske og fysiske overgrep? Mitt problem er at ingen så langt har kunne vise til dette, alt som presenteres fra motstandere er forhåndsdømming eller innhold som ikke engang brukes i kursene. Jeg antar at du sjekket lenkene til Zealuu. Hvis ikke det kommer godt nok fram der, har du så snille øyne at det for meg ikke er verd å bruke noe mer tid på det. Du er hårsår og tåler ikke svart humor. Eller så foretrekker du bare sekundærkildene fremfor primærkilden. Anonymous poster hash: 41ec2...9c3 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Skal du kalle meg hårsår og kritisere min sans for humor, synes jeg du skal gjøre det under brukernavnet ditt. 3 Lenke til kommentar
Flatlus Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 For all del, pus. 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Vent, så det er "forhåndsdømming" å gjøre seg opp en mening om noen basert på hva de sier og gjør? Og her trodde jeg at det var det motsatte. 2 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Nei, ikke forhåndsdømmende. Men det kan tenkes at ditt syn på hva han sier og fremmer ikke er helt komplett, og at du dermed kan tenkes å være forhåndsdømmende ut fra det. Altså du vet litt, men ikke mer. Jeg vet feks at hun i kassen på REMA liker rosa og er blond, men det betyr ikke at det er hele bildet eller at det da gir meg grunnlag for å si at hun er en dårlig biokjemist. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Det var en utrolig anstrengt sammenlikning, gitt at jeg vet mer om Julien Blanc enn hårfargen hans. Det kan selvfølgelig være at å få vite favorittfargen hans snur opp-ned på hele bildet, men jeg holder ikke pusten. 2 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Ikke en sammenligning sånnsett, bare et eksempel. Poenget, som du overså, var at det i teorien er tenkelig at du ikke har gått nok inn i hva han sier, evt misforstått deler. Og dermed blir det på kanten mot å kanskje kunne kalles forhåndsdømmende. Jeg sier ikke at det er tilfellet, for the record. Jeg bare sier at det kunne tenkes. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 I dagbladet idag:http://www.dagbladet.no/2014/11/26/nyheter/utenriks/kvinnesyn/innenriks/36422971/Det har blitt startet en underskriftskampanje mot han for å nekte han innpass i Norge. Ser ut som karieren hans har tatt en brå vending. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Hvorfor har de ikke kommentarfeltet oppe på disse artiklene? Er de redde for at noen peker ut hvor uhyre idiotiske de er? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 26. november 2014 Forfatter Del Skrevet 26. november 2014 La oss håpe at Norge ikke er like villig til å sensurere basert på en mediestorm, selv om jeg frykter at det vil ende med det. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Som kvinne må jeg jo bare si at uansett hvor "humoristisk" HAN mener at det er, så syns jeg det er en begredelig oppførsel og et tonn av middelalderske holdninger. Hvis poenget faktisk var å gi menn bedre selvtillitt og å prate med damer, så hadde han vel ikke trengt å poste de mange tusen "vitsene" sine på Twitter om hvor horete eller fitter alle damer i verden er. 2 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Hvis poenget mitt er å selge biler til folk, TRENGTE jeg ikke se Breaking Bad. Men jeg gjorde det jo likevel, siden de er separate ting som ikke nødvendigvis henger sammen. Du kan være superpedofil drittsekk som slår kattunger, men likevel være flink i jobben din. 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 28. november 2014 Forfatter Del Skrevet 28. november 2014 Som kvinne må jeg jo bare si at uansett hvor "humoristisk" HAN mener at det er, så syns jeg det er en begredelig oppførsel og et tonn av middelalderske holdninger. Hvis poenget faktisk var å gi menn bedre selvtillitt og å prate med damer, så hadde han vel ikke trengt å poste de mange tusen "vitsene" sine på Twitter om hvor horete eller fitter alle damer i verden er. Som han forklarer på videoen i første post, twitter kontoen er laget for kvinner, den er ment å provosere. Det han poster på twitter kontoen er ikke innhold han bruker i kursene, av det jeg har sett fra kursene han holder snakker han mye om å respektere kvinnen. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Du kan være superpedofil drittsekk som slår kattunger, men likevel være flink i jobben din. Men ville du overlatt kattungene eller barna dine til personen? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Nei, men så er jobben ikke å passe på kattunger eller barn. Lar du han hyggelige fyren på REMA passe kattene dine? Du kan være flink til å selge hvitevarer selv om du er en dårlig ektemann, er poenget mitt. 2 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Nei, men så er jobben ikke å passe på kattunger eller barn. Lar du han hyggelige fyren på REMA passe kattene dine? Du kan være flink til å selge hvitevarer selv om du er en dårlig ektemann, er poenget mitt. Det var ditt eksempel. For å være mer konkret, fyren virker å ha elendige holdninger mot kvinner, da passer han enkelt og greit ikke til å undervise om kvinner. 1 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Jeg har sett litt av det ene foredraget hans og konkluderer med følgende. Overflatisk sjarm og gode intellektuelle evner Fravær av vrangforestillinger og andre tegn på irrasjonell tenkning Fravær av nervøsitet eller psyko-nevrotiske tegn Upålitelig Løgnaktig og falsk Mangler anger- og skamfølelse Mangelfullt motivert antisosial atferd Dårlig dømmekraft, og manglende evne til å lære av erfaring Patologisk egosentrisitet og manglende evne til kjærlighet Flatt og tynt følelsesliv Manglende innsikt Lite responsiv i mellommenneskelige relasjoner Underlig og frastøtende oppførsel, både edru og i beruset tilstand Gjennomfører sjelden trusler om selvmord Upersonlig seksualliv Manglende livsplanlegging I løpet av en halvtime fyller han de fleste atferdsmessige symptomene for å kunne diagnostiseres som psykopat. Dette prøver han attpåtil å lære bort til andre menn som er ekstra mottakelig på grunn av dårlig selvbilde. Likevel bør han ikke nektes arbeidsvisum til et land. Han bør kritiseres, men ikke straffes. Regner med at du er psykiater eller psykolog. Ellers burde du strengt talt ikke uttale deg. Kun psykiatere og psykologer som har kompetanse til å diagnostisere. Psykopat er heller ingen diagnose. Det heter dyssosial personlighetsforstyrrelse. Det er heller ikke slik, at man utefra noen få kriterier kan sette en slik diagnose. Samt at du kun synser i vei. Useriøst og forteller meg at du utaler deg om noe du ikke har kunnskap om. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå