Gjest Slettet+981234789 Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Det vet du ingenting om. En av de jeg har holdt på med, ligner på kygo. Dessuten ser jeg samme smaken går igjen på hvem jeg blir tiltrukket av. Det er ikke noe nytt at jenter blir tiltrukket av kjente menn spesielt artister, det er jenter som synes Marlyn Manson er heit. Det hjelper kraftig på utseende med status, det er phsykologi Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 https://www.youtube.com/results?search_query=kygo Så dette er da en person mixer rundt om på allerede kjente låter? Så originalt. Yup.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Tror dere folk bryr seg om det? Det er som at Bieber fortsatt har sine millioner av småjentefans selv om han skulle remixe sine egne låter om til country hits for kids på neste plate. Nobody cares. Han er jo hotttttttttttt Lenke til kommentar
nnys Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) <3 Endret 1. desember 2014 av En frøken Lenke til kommentar
weebl Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 På utseendet er jeg inhabil grunnet seksuell legning osv. osv. (Han er en kis, jeg er en kis)Musikkmessig så produserer denne karen også klassisk masseprodusert prog. house og vel.... det er nå bare det da... masseprodusert progressive house, ganske meh Lenke til kommentar
compartment Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Haha! Så sjukt mye bitre folk her Lenke til kommentar
*F* Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Må da være lov å si seg uenig med TS uten å være bitter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå