Karwan. Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Hei jeg kjøpte et parr uggs votter for noen dager siden.. og dum som jeg er glemte jeg å impregnere dem.... så nå har de en del flekker... er jeg helt fucket å må kjøpe nye eller er det mulighet for å få de til en viss ''topp notch'' standar igjen uten å ødelegge de helt totalt ... ( det har kommet litt vann på dem og er noen flekker fra det) P.S eneste grunnen for at jeg kjøpte de var for at de var sykt comfy å ha på segMvH trist gutt som glemte å impregnere vottene sine ... Lenke til kommentar
tvv Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 kjøpe en gummibørste hos en skomaker så får du "frisket" de opp før du impregnerer! Lykke til! Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 (endret) Ta en tannbørste og dypp den i en blanding av 50/50 vann og eddikk. Du dypper tannbørsten i blandingen og skrubber vottene dine i runde bevegelser. Etterpå dypper du tannbørsten i rent vann og skrubber med denne, for å få bort eddikken. Så kan du i ettertid bruke en semsket renovator for å tilføre fuktighet til læret, anbefaler denne. Endret 25. november 2014 av Rankiz Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 De overnevnte tipsene for semsket skinn funker. I tillegg har Ugg en egen spray som fungerer bra på Ugg-produkter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå