neeeeii Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Hei, solgte noen spill til gamestop igår, fikk mer om jeg tok gavekort, så jeg valgte det. Men ser nå at det er et gamestop + kort? Ligger mine 700kr på det kortet? Skjønner ikke bær av dette her? Har gjort litt søk men finner ikke noe om at jeg får gamestop + kort når man trader spill.. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Hei, solgte noen spill til gamestop igår, fikk mer om jeg tok gavekort, så jeg valgte det. Men ser nå at det er et gamestop + kort? Ligger mine 700kr på det kortet? Skjønner ikke bær av dette her? Har gjort litt søk men finner ikke noe om at jeg får gamestop + kort når man trader spill.. Prøvd å ta kontakt med butikken? Og er det en kanin ved navnet Buck på kortet? Om ja, så skal de ligge på kortet. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Penga skal ligge på Gamestop + kortet ja, med mindre du fikk et gavekort også. Gamestop + kan også brukes som gavekort Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 24. november 2014 Forfatter Del Skrevet 24. november 2014 Okey, takk for svar! Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Hei, solgte noen spill til gamestop igår, fikk mer om jeg tok gavekort, så jeg valgte det. Men ser nå at det er et gamestop + kort? Ligger mine 700kr på det kortet? Skjønner ikke bær av dette her? Har gjort litt søk men finner ikke noe om at jeg får gamestop + kort når man trader spill.. Hvor mange spill solgte du for og få 700 kroner ? Jeg har vært der inne med over 15 spill i perfekt stand, alle spillene var mindre en ett år gamle og fikk vell 2-300 kroner på gavekort Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 24. november 2014 Forfatter Del Skrevet 24. november 2014 13 spill, hadde slipt alle spillene på forhånd da de trekker ned pris om spillene er ripete å må slipes. Var også en kontroller som omtrent ikke er brukt. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Hva får man egentlig for spill? Mener å huske at det er veldig så dårlig, i hvert fall helt uaktuelt for meg. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 (endret) Hva får man egentlig for spill? Mener å huske at det er veldig så dårlig, i hvert fall helt uaktuelt for meg. Jeg kjøpte et spill en gang som var kliss nytt den dagen for 499 kroner. Byttet det tilbake i butikken for 2 eldre spill 8 dager senere. Jeg kunne enten bytte det eller få et gavekort på 139 kroner. Jeg så også at det samme spillet sto i brukthyllen for 419 kroner. ( 8 dager etter utgivelsen av spillet ) Så de selger spillet til meg : 499 Jeg får et gavekort på: 139 De selger spillet igjen for:419 så da har de tjent 918 kroner på samme spillet. Og gavekortet må jeg uansett bruke på samme butikken. ( om jeg hadde tatt gavekort ). og om jeg skulle brukt gavekortet så tjener jo de fortsatt på det siden de selger jo ingenting til 139 kroner der som de selv kjøper inn for 139 kroner xD Så de tjener godt på bytting. Da er det nesten bedre og selge spillet til venner/på nett for litt mer en hva gamestop gir deg for dem. Så får en person en bruktspill billigere en hva de ville fått det brukt på gamestop Endret 27. november 2014 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 (endret) De tjener kanskje 50,- på nye spill. Så nei, de tjener ikke 918,-. Og, siden du ikke kan matte, hvis det tafatte forsøket ditt på klaging hadde vært rett, så hadde de tjent 779,-, ikke 918. I realiteten tjener de, hvis de får solgt bruktspillet, 330,-. Endret 29. november 2014 av Dragen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå