Ovidia2 Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Jeanette Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Bare pent på alle måter:-) Som sagt tidligere, du leverer slike bilder med stil. Flott fargemetning og lys, samt en komp som sitter som et skudd. Flottingz, Tove Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 24. november 2014 Forfatter Del Skrevet 24. november 2014 Tusen takk for veldig hyggelig kommentar fra deg Pentaxen!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Her synes jeg du kom veldig nærmt. Romantisk ,fint belyst, rose og silke og behagelige hudtoner,myk dame på forsiden også...tror jeg. Har par små innvendinger , mulig litt for lyst og litt irriterende glipe i gardinen på høyresiden, en grønnlig sirkel fra hode til albue? Likte dette... Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 25. november 2014 Forfatter Del Skrevet 25. november 2014 Her synes jeg du kom veldig nærmt. Romantisk ,fint belyst, rose og silke og behagelige hudtoner,myk dame på forsiden også...tror jeg. Har par små innvendinger , mulig litt for lyst og litt irriterende glipe i gardinen på høyresiden, en grønnlig sirkel fra hode til albue? Likte dette... Tusen takk for hyggelig tilbakemelding fra deg også Øyvind.L Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg