Caa97 Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Hei, mista pc'en min i bakken forledes. Jeg har stor tro på at min harddisk har blitt ødelagt. Jeg har prøvt alt slags for og starte pc'en men ikke sjangs. Har til og me prøvt og reformantere med samme harddisk men ikke noe lykke. Etter litt tenkte jeg og prøve og ta ut SSD'en som sto i skolepc'en min for og sjekke om det fungerte. Erstatta den ødelagte med SSD'en og slo på pc'en. Jeg kom helt inn til der Windows 7 loader og etter det var det instant bluescreen, og slik gikk det. Tok ut SSD'en og satte den i skolepc'en og da fungerte den like godt som den gjor da den sto i skolepc'en. Kan det være enn annen feil med pc'en eller kan det være at det ikke går og erstatte en harddisk med en SSD helt plutselig? Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Å flytte en systemdisk fra en maskin til en annen funker vanligvis dårlig fordi en Windowsinstallasjon inneholder drivere som matcher hardwaren i en gitt maskin. Du kan kanskje få det til å funke med endel fikling, men det enkleste er å re-installere Windows. Lenke til kommentar
Caa97 Skrevet 23. november 2014 Forfatter Del Skrevet 23. november 2014 Å flytte en systemdisk fra en maskin til en annen funker vanligvis dårlig fordi en Windowsinstallasjon inneholder drivere som matcher hardwaren i en gitt maskin. Du kan kanskje få det til å funke med endel fikling, men det enkleste er å re-installere Windows. Får bare feilmelding når jeg prøver og re-installere windows på samme harddisk. Vurderer og gå ned på elkjøp imorgen og kjøpe med en ny harddisk og se hvordan det fungerer, vist ikke bytter jeg den bare inn igjen Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Får bare feilmelding når jeg prøver og re-installere windows på samme harddisk. Vurderer og gå ned på elkjøp imorgen og kjøpe med en ny harddisk og se hvordan det fungerer, vist ikke bytter jeg den bare inn igjen Høres ut som om disken har "tatt kvelden", ja.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå