Zapmi Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Hei! Har brukt windows recovery for å sette pc´n tilbake i tid. Etter jeg gjorde dette så får jeg IKKE internett i det hele tatt på pc´n. Er ikke ruteren som er problemet siden jeg kan koble til med en annen pc og telefon. Har prøvd så mye forskjellig at jeg ikke husker alt lengre. Feilmeldingen som kommer opp under "windows network diagnostics" sier dette; Ethernet doesn´t have a valid IP configuration eller; WiFi doesn´t have a valid IP configuration. Så med andre ord, får ikke koblet til via WiFi eller Ethernet kabel. Har forresten lastet ned siste wifi driver fra Asus´ G75V PC uten hell. All form for hjelp mottas med STOR takknemlighet! -Tommy Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Hei! Har brukt windows recovery for å sette pc´n tilbake i tid. Etter jeg gjorde dette så får jeg IKKE internett i det hele tatt på pc´n. Er ikke ruteren som er problemet siden jeg kan koble til med en annen pc og telefon. Har prøvd så mye forskjellig at jeg ikke husker alt lengre. Feilmeldingen som kommer opp under "windows network diagnostics" sier dette; Ethernet doesn´t have a valid IP configuration eller; WiFi doesn´t have a valid IP configuration. Så med andre ord, får ikke koblet til via WiFi eller Ethernet kabel. Har forresten lastet ned siste wifi driver fra Asus´ G75V PC uten hell. All form for hjelp mottas med STOR takknemlighet! -Tommy Har du sjekket IP-innstillingene på nettverksforbindelsene da? Lenke til kommentar
Zapmi Skrevet 23. november 2014 Forfatter Del Skrevet 23. november 2014 Hvilke ip instillinger? Cmd>ipconfig? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Retningslinjene: Det holder med én tråd om ditt emne, ikke opprett flere identiske tråder i forskjellige områder av forumet. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1639344 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg